زمان ثبت نام طرح بدون قرعه‌کشی سایپا 1402 اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا به تازگی زمان ثبت‌نام طرح بدون قرعه‌کشی 4 محصول خود را اعلام کرده است. علاقمندان از این پس می‌توانند با ورود به سایت سایپا نسبت به ثبت‌نام خودروی مورد علاقه خود اقدام کنند.

گفته شده که ثبت‌نام در این طرح که به طرح بدون قرعه‌کشی سایپا در سال 1402 معروف شده است، از 4 مهر آغاز شده و تا زمانی که ظرفیت شرکت‌کنندگان تکمیل شود، ادامه خواهد داشت.

سایپا درباره این چهار خودروی محبوب اینچنین گفت که خودروهایی نظیر پراید وانت 151، وانت پادرا، وانت نیسان تک‌سوز و وانت نیسان دوگانه‌سوز در این لیست حضور دارند و علاقمندان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

این کمپانی خودروسازی در ادامه اعلام کرد که خودروی وانت پراید در طرح پیش فروش حضور دارد. همچنین سایر محصولات در طرح فروش فوری سایپا 1402 وارد بازار خواهند شد.

متقاضیان ثبت‌نام در این طرح​ می‌توانند به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کرده و پس از ساخت پروفایل و وارد کردن اطلاعات شخصی، منتظر دریافت کد کاربری باشند. پس از آن نیز رمز عبوری برای متقاضی صادر می‌شود و فرد می‌تواند نسبت به واریز وجه اقدام کند.

خوب است بدانید که پس از ثبت‌نام خودرو، اگر بخواهید تغییراتی در خودرو ایجاد کرده و آپشن‌هایی در آن نصب کنید، ملزم به پرداخت هزینه بیشتر خواهید شد؛ هر گونه افزایش هزینه مانند شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده، مالیات نقل، عوارض شماره‌گذاری و … که تا قبل از فاکتور خودرو صادر می‌شود، از مشتری گرفته خواهند شد.

در نهایت نیز باید اشاره کنیم که سود مشارکت و انصراف این طرح بدون قرعه‌کشی سایپا از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو صفر در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH