عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile به سال 2024 موکول شد

با نزدیک شدن به موعد عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare III کمپانی اکتیویژن از مجموعه محتواهای جدیدی رونمایی کرد که در سال 2023 و پس از آن برای طرفداران عرضه می‌شوند. پس از موفقیت بازی Call of Duty: Mobile توسعه‌دهنده آمریکایی ناچار شد تا برای به‌روزرسانی این فرنچایز در پلتفرم‌های موبایل از عناوین دیگری رونمایی کند.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile که در سال میلادی گذشته معرفی شد؛ قرار بود در اواخر سال 2023 به‌طور رسمی منتشر شود؛ اما اکنون مشخص شده که چنین اتفاقی روی نخواهد داد. اگرچه این بازی در تعدادی از کشورهای منتخب قابل انجام است؛ اما پیش از این انتظار می‌رفت که حداکثر تا روز 1 نوامبر (10 آبان ماه) به‌صورت جهانی عرضه شود.

متاسفانه اکتیویژن امروز تائید کرد که عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile به بهار سال 2024 موکول شده است. جزئیات مربوط به علت این تصمیم و زمان دقیق عرضه بازی هنوز اعلام نشده است. از آنجا که بازی در ماه مارس به‌صورت سافت لانچ (بتا) عرضه شد؛ لذا اکتیویژن بر اساس بازخوردهای دریافتی از بازیکنان از جمله گرافیک بهبودیافته، منوهای لود کردن و حالات چند نفره اضافی توانست مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید را ارائه نماید.

اگرچه این بازی دیگر در سال 2023 منتشر نخواهد شد؛ اما اکتیویژن اعلام کرده که علاوه بر نقشه وردانسک، نقشه Rebirth Island نیز به بازی اضافه شده و در نخستین روز عرضه جهانی آن قابل دسترس خواهد بود. علاقه‌مندان به Call of Duty که نسبت به ثبت پیش‌سفارش در اپ استور یا پیش‌ ثبت‌نام در گوگل پلی اقدام نمایند؛ با عرضه بازی در سال آینده به برخی جوایز خوب دسترسی پیدا خواهند کرد. جزئیات مربوط به این جوایز با نزدیک شدن به موعد عرضه بازی فاش خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH