تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام از تراشه A17 Pro اپل قدرتمندتر خواهد بود!

یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station اخیرا داده‌های مربوط به عملکرد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط این افشاگر، ظاهرا پلتفرم جدید در بنچمارک AnTuTu (احتمالا نسخه 10) موفق به کسب امتیاز حدود 2 میلیون شده است. برای مقایسه جالب است بدانید که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 امتیاز حدودا 1.6 میلیونی را در همین تست به خود اختصاص داد.

اگرچه این‌بار نیز مثل همیشه، نتایج در مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند بسیار متفاوت است؛ اما در عین‌حال بایستی توجه داشت که تراشه A17 Pro اپل که در آیفون‌های جدید این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است؛ امتیاز حدود 1.5 میلیون را کسب می‌کند.

افزایش عملکرد تراشه عمدتا مدیون GPU قدرتمند به‌کارگیری شده در آن است. GPU جدید در مقایسه با نمونه قدیمی 40 درصد سریع‌تر عمل نموده و سرعت CPU تراشه جدید نیز نسبت به نمونه موجود در تراشه سال گذشته بین 15 تا 16 درصد افزایش یافته است. بعلاوه پلتفرم جدید کوالکام احتمالا همانند تراشه Dimensity 9300 از حافظه‌های LPDDR5T پشتیبانی خواهد کرد.

افشاگر با شناسه Digital Chat Station پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های شیائومی Mi 10، ردمی K30، ردمی K40 و شیائومی Mi 11 را به‌طور دقیق فاش کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH