بزرگترین سازنده تجهیزات استخراج بیت‌کوین: در پرداخت حقوق کارمندان با مشکلاتی روبرو هستیم

بر اساس گزارش‌هایی که از خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است، مشخص شد که بیت مین، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اکنون دچار مشکلاتی شده و نمی‌تواند حقوق کارمندانش را پرداخت کند.

بیت مین در سال 2013 در پکن تاسیس شد. این شرکت در مناطق مختلفی همچون ایالات متحده آمریکا، سنگاپور، مالزی و قزاقستان شعبه‌های متعددی دارد. حالا با این وضعیت، کارمندان بسیار دلسرد شده‌اند، چرا که گفته شده که حقوق آنها اکنون از ماه سپتامبر (حدودا از یکی دو ماه گذشته) پرداخت نشده و مشخص نیست که این وضعیت تا چه زمانی ادامه پیدا کند.

حتی گزارش‌های متعددی مبنی بر کاهش پاداش کارکنان منتشر شده که توسط چندین کارمند شرکت نیز تأیید شدند. بیت مین در یادداشتی گفت که هنوز شرکت موفق نشده به جریان نقدی مثبت خالصی دست پیدا کند؛ بنابراین تعجبی ندارد که حقوق کارمندان با کاهش 50 درصدی روبرو شود.

شرکت‌های استخراج ارزهای دیجیتال اکنون تحت فشار بازار نزولی قرارگرفته‌اند. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، بیت مین در سپتامبر 2022 قیمت ریگ ماینینگ S19 پرو خود را به 19 دلار در هر تراهش کاهش داد؛ این امر نشان از تخفیف 41 درصدی دارد.

خوب است بدانید که این شرکت در ماه آوریل، به دلیل تخلفات مالیاتی در چین 3.6 میلیون دلار جریمه شده بود! نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ آیا بیت مین حقوق کارمندانش را پرداخت خواهد کرد؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین برای اخبار بیشتر در این حوزه همراه ما باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH