تکنو از طرح مفهومی گوشی رول شونده فانتوم آلتیمیت رونمایی کرد + ویدیو

تکنو شرکتی است که بسیاری از کاربران احتمالا نام آن‌ را تاکنون نشنیده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این برند با الگوبرداری از رویکرد شرکت TCL فرآیند تست گوشی‌های تاشو و رول شونده خود را آغاز نموده است. محصولی که تکنو به تازگی از آن رونمایی کرده است؛ در واقع طرح مفهومی از یک گوشی رول شونده با نام تکنو فانتوم آلتیمیت محسوب می‌شود.

اندازه این دستگاه از طرفین قابل گسترش بوده و در نتیجه طول قطر نمایشگر آن از 6.55 به 7.11 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد. این فرآیند ظرف مدت تنها 1.2 تا 1.3 ثانیه عملیاتی خواهد شد. فانتوم آلتیمیت از سیستم موتور تک درایو استفاده می‌کند. با فشردن یک دکمه در سمت راست بالای دستگاه، این موتور امکان گسترش نمایشگر را فراهم می‌کند.

با قرارگیری دستگاه در وضعیت رول شده، کاربران با یک گوشی هوشمند معمولی 6.55 اینچی سروکار خواهند داشت. در این‌حالت فضای اضافی نمایشگر در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته و به‌عنوان نمایشگر همیشه روشن عمل می‌کند.

پنل 7.11 اینچی گوشی دارای فناوری‌های LTPO AMOLED و On-Cell بوده و از رزولوشن 2296×1596 پیکسل و چگالی پیکسلی 388PPI برخوردار است. همچنین این نمایشگر، فضای رنگی DCI-P3 را به‌طور 100 درصدی پوشش می‌دهد.

ضخامت کلی دستگاه در قسمت پایه برابر با 9.93 میلی‌متر است. تکنو وعده داده که کاربران به آسانی قادر به حمل گوشی با استفاده از یک دست خود خواهند بود.

همچنین قسمت کشویی دستگاه دارای گلس محافظ بوده و قسمت پشتی بافت‌دار نیز به حمل بهتر گوشی در دست کمک می‌کند. اکنون بایستی بار دیگر یادآوری کرد که این دستگاه صرفا یک طرح مفهومی بوده و بنابراین در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH