کنسول دستی تکنو پاکت گو در رویداد MWC 2024 رونمایی شد + ویدیو

شرکت تکنو در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل سال 2024 از کنسول دستی Pocket Go رونمایی کرد. این دستگاه مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 11 بوده و در واقع ترکیبی از یک مینی PC و یک عینک واقعیت مجازی است.

عینک واقعیت مجازی ارائه شده به‌همراه این محصول نقش یک نمایشگر با رزولوشن 2K را ایفا می‌کند.

پردازنده AMD Ryzen 7 8840HS مورد استفاده در این کنسول مشخصا برای گیمرها طراحی شده و حرارت تولید شده توسط آن از طریق فن خنک‌کننده و روزنه‌های تعبیه شده روی کنسول به خارج هدایت می‌شود. این پردازنده با حداکثر فرکانس 5.1 گیگاهرتزی فعالیت می‌کند.

تکنو پاکت گو مجهز به 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه SSD از نوع PCIe 4.0 است. بعلاوه انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری قدرتمند 50 وات ساعتی تامین می‌شود.

در واقع تکنو پاکت گو ترکیبی از یک کامپیوتر با کیس بسیار کوچک، جوی استیک و نمایشگر مجازی به‌شمار رفته و نقش یک کامپیوتر جیبی قدرتمند را به خوبی ایفا خواهد کرد. این محصول جذاب و قابل حمل می‌تواند تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای را برای کاربران رقم بزند.

جوی‌استیک کنسول از طراحی شبیه به کنترلر ایکس‌باکس استفاده می‌کند. در واقع وجود سیستم‌عامل ویندوز، مشاهده DNA کنسول بازی مایکروسافت را تا حدی توجیه می‌کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این محصول طی چند ماه آینده و با قیمت‌گذاری تقریبی 1000 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH