گوشی پرچمدار جدید تکنو در رویداد MWC 2024 رونمایی شد + ویدیو

تکنو یکی از برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان به‌شمار رفته و اخیرا با روند روبه رشد خود سهم قابل‌توجهی از بازار را تصاحب نموده است. تولیدات این برند اخیرا در بازار ایران نیز عرضه شده و مشتریان در صورت تمایل می‌توانند از میان مدل‌های مختلف، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اکنون این برند چینی با حضور در کنگره جهانی موبایل سال 2024 از گوشی پرچمدار جدید خود با Tecno Camon 30 Premier رونمایی کرده است. تیم آی‌تی‌رسان با حضور در محل برگزاری رویداد MWC 2024 در شهر بارسلونا، این گوشی را از نزدیک مورد بررسی قرار داده است.

این گوشی هوشمند همانند اکثر مدل‌های پرچمدار امروزی بر مقوله دوربین تمرکز ویژه‌ای داشته و مجهز به یک ماژول دایروی‌شکل غول‌پیکر روی پنل پشتی شامل 3 سنسور 50 مگاپیکسلی است. این سنسورها در دوربین اصلی، ماژول فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال 3 برابری به‌کارگیری شده‌اند.

نمایشگر غول‌پیکر گوشی جدید تکنو دارای فناوری LTPO AMOLED و اندازه 6.77 اینچی بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. چراغ LED تعبیه شده در گوشه بالایی پنل پشتی هنگام شارژ دستگاه یا فیلم‌برداری با دوربین روشن شده و در کنار پوشش شبه چرمی، ظاهری جذاب به گوشی بخشیده است.

امروزه استفاده از طراحی تخت برای نمایشگر و فریم‌ جانبی گوشی‌ها به یک رویه معمول تبدیل شده و Tecno Camon 30 Premier نیز از همین الگو پیروی نموده است. به‌نظر می‌رسد که توزیع وزن به نحو ایده‌آل انجام نشده و وزن گوشی به سمت قسمت بالایی آن سنگینی می‌کند.

این محصول در دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی عرضه شده و ظرفیت حافظه رم نیز معادل 12 گیگابایت خواهد بود. البته کاربران در صورت تمایل قادر به ارتقاء ظرفیت رم به‌طور مجازی و تا سقف 24 گیگابایت خواهند بود. این میزان حافظه رم در واقع بالاترین ظرفیت در میان گوشی‌های هوشمند قلمداد می‌شود.

این گوشی احتمالا با قیمت نه‌چندان گران روانه بازار شده و در آینده برای مشتریان داخل کشور نیز قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH