ظرفیت باتری گوشی مهم‌تر است یا سرعت شارژ آن؟ شرکت ویوو پاسخ می‌دهد!

ویوو همانند بسیاری از سایر تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند در رقابت برای ارائه فناوری شارژ فوق سریع به شکلی جدی مشارکت دارد. اما اکنون این برند در آستانه رونمایی از فناوری شارژ 200 واتی برای محصولات نهایی خود تصمیم به توقف این روند گرفته است.

یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station از طریق منابع دست‌اندرکار حوزه صنعت به این موضوع پی برده است. به گفته وی، پروژه ایجاد شارژ فوق سریع با توان 200 وات برای یک گوشی هوشمند متوقف شده است. در عوض ویوو از تکنولوژی شارژ با توان کمتر (120 یا 100 وات) بهره گرفته و به سراغ استفاده از یک باتری بزرگ‌تر 6000 میلی‌آمپرساعتی خواهد رفت.

بدیهی است که در صورت استفاده از فناوری شارژ 200 واتی، به‌کارگیری باتری با چنین ظرفیت بالایی امکان‌پذیر نخواهد بود. در این‌حالت ظرفیت باتری به احتمال فراوان حتی کمتر از 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد شد. این تصمیم احتمالا برای برخی کاربران مایوس‌کننده به‌نظر می‌رسد؛ اما استفاده پرچمداران آینده ویوو از باتری با چنین ظرفیت چشمگیری موجب خوشحالی تعداد زیادی از طرفداران خواهد شد.

پیش از این Digital Chat Station برای نخستین بار مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های ردمی K50، شیائومی 12 و شیائومی 13 را به‌طور دقیق گزارش کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH