لومیا 920 هم آتش گرفت!

این بار در برزیل نوکیا لومیا 920 هم وارد تیم آتش گرفته‌ها شد! البته بازهم کاربر این گوشی، با زرنگی خود توانست از آتش گرفتن و انفجار این گوشی جلوگیری کند!

همان‌طور که گفتیم گوشی مورد بحث ما لومیا 920 است که درست پس از اتصال به شارژر شروع به داغ شدن و سپس آب شدن سوکت شارژر می‌کند! صاحب این اسمارت فون، آقای Fabricio می‌گوید این گوشی در آن هنگام درست کار می‌کرد و حتی شارژ نیز می‌شد، اما اضافه می‌کند با داغ شدن بیش از حد گوشی و مشاهده دود، از ترس انفجار و یا آتش‌سوزی گوشی را از شارژ می‌کشد!

0002

البته احتمالا ذهن هما شما به سمت گارانتی می‌رود! اما باید بدانید که گارانتی این محصول دقیقا دو ماه پیش تمام شده است و نوکیا هم از تعمیر این گوشی به صورت رایگان خودداری کرده است. فابریسیو گفته است که گوشی بعدی او حتما اندرویدی خواهد بود و دیگر به سمت محصولات نوکیا نخواهد رفت! او از این موضوع تعجب می‌کند که چگونه نوکیا اعلام کرده است هر کس یک مدل گوشی سامسونگ اندرویدی آتش گرفته را برای آن‌ها ببرد، یک هدست رایگان هدیه می‌گیرد، اما این کمپانی به کاربران خودش توجه نمی‌کند.

البته نمی‌توان نوکیا را به خاطر این عملش سرزنش کرد، چون احتمال دارد این اتفاق بر اساس اشتباه کاربر رخ‌داده باشد! حتما به خاطر دارید چند وقت پیش، یک دستگاه سامسونگ اس 3 هنگام جدا شدن از شارژر ماشین منفجر شد و سامسونگ نیز از تعمیر آن سرباز زد.

البته اگر نوکیا یک گوشی به این کاربر هدیه می‌داد، فابریسیو هنوز مشتری وفادار نوکیا می‌ماند و به اندروید کوچ نمی‌کرد!

001

0003

8 در مورد “لومیا 920 هم آتش گرفت!”

  1. به درک،آیفون و سامسونگ هم آتیش گرفتن،دیگه کجا میخواد بره معلوم نیست.باز این خوبه تو شارژ بود و آتیش گرفت اون یکی که آیفون تو جیب بدبخت بود و منفجر شد چی میگه.

  2. دقت کردین گوشی های جی ال ایکس هیچوقت آتیش نمیگیرن ؟ چون هنوز به یه ماه نکشیده داغون میشه و دیگه به درد نمیخوره و اصلا به مرحله آتیش گرفتن نمیرسه خخخ

    1. سلام.glx اتیش نمیگیره چون خیلی با کیفیته من الان یکساله دارم تا الان کوچکترین خرابی نداشته.واقعا برا شما متاسفم که فکر میکنید ایرانیها اینقدر بی عرضه هستند

  3. اینا با گوشی چیکار میکنن مگه که آتیش میگیره ؟ از آتیش گرفتنم شانس نیاوردیم یه بار گوشیمون آتیش بگیره بدیم آی تی رسان خبرشو بذاره معروف شیم
    والا

  4. این ها همش الکی و برای خراب کردن یه کمپانی هست. نه گوشی سامسونگ میترکه نه اپل و نه نوکیا. اینا معلوم نیست چه کار میکنن با گوشی. والا ما از همه مدل داریم و داشتیم هم فامیلا هم رفقا ولی حتی یکدونه هم از این اتفاقا برامون نمیوفته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH