پلتفرم X از دو طرح جدید اشتراکی خود رونمایی کرد + برای استفاده از خدمات X باید چقدر پول بپردازیم؟

پلتفرم X که پیش‌تر با نام توییتر شناخته می‌شد؛ روز گذشته از عرضه 2 طرح اشتراک جدید برای سرویس خود خبر داد. این طرح‌ها در کنار اشتراک پریمیوم 8 دلاری ماهیانه که پیش از این عرضه شده بود؛ قرار می‌گیرند. بدین‌ترتیب اشتراک 8 دلاری پیشین به گزینه میانی برای کاربران تبدیل می‌شود.

در حال حاضر ارزان‌ترین طرح اشتراک X موسوم به Basic با پرداخت مبلغ 3 دلار به‌صورت ماهیانه قابل سفارش است. این طرح امکان ویرایش پست‌ها، ایجاد پست‌ها و ویدیوهای طولانی‌تر، لغو ارسال پست و دسترسی به حالت Reader برای استفاده از پست‌های طولانی‌تر بدون ایجاد حواس‌پرتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بعلاوه مشترکین این طرح به قابلیت پخش ویدیو در پس‌زمینه، امکان دانلود ویدیوها و ویژگی تقویت پاسخ کوچک (small reply boost) دسترسی خواهند داشت.

همچنین کاربران می‌توانند از احراز هویت دو مرحله‌ای مبتنی بر SMS استفاده کرده و از ویژگی دایرکت مسیج رمزنگاری شده بهره‌مند شوند. از جنبه امکانات سفارشی‌سازی نیز کاربران قادر به تغییر آیکون برنامه‌ها، دسترسی به پوشه‌های بوک‌مارک، سفارشی‌سازی پیمایش و تم، هایلایت کردن بهترین پست‌ها در یک زبانه اختصاصی درون پروفایل خود و پنهان‌سازی لایک‌ها و طرح‌های اشتراک خود خواهند بود.

موضوع جالب توجه اینکه طرح Basic علامت تیک آبی‌رنگ یا تائید شناسه را در اختیار مشترکین قرار نمی‌دهد. طرح اشتراک پریمیوم با هزینه ماهیانه 8 دلاری کماکان قابل دسترس خواهد بود. مشترکین این طرح علاوه بر بهره‌مندی از امکانات ارائه شده در اشتراک Basic شاهد کاهش 50 درصدی تبلیغات نمایش داده شده در بخش‌های For You و Following، ویژگی reply boost بزرگ‌تر، تیک آبی‌رنگ و امکان مخفی‌سازی آن در صورت تمایل، تائید هویت و دسترسی به Creator Hub خواهند بود.

ویژگی Creator Hub به کاربران امکان می‌دهد تا پست‌های پولی را ایجاد نموده و بابت مشاهده آنها از مشترکین دنبال‌کننده خود پول دریافت کنند. بعلاوه مشترکین این طرح به ویژگی‌های تجزیه و تحلیل (analytics)، X Pro و Media Studio نیز دسترسی خواهند داشت.

نهایتا طرح اشتراکی جدید پریمیوم پلاس با هزینه ماهیانه 16 دلاری عرضه شده و علاوه بر امکانات ارائه شده در طرح پریمیوم، تبلیغات در بخش‌های For You و Following را به‌طور کامل حذف نموده و بزرگ‌ترین سطح reply boost را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH