اختراعی که آینده بشر را متحول خواهد کرد

brain_comunication

دانشمندان موفق شدند تا با اختراعی که آینده بشر را متحول خواهد کرد، امکان مکالمه مستقیم بین دو نفر، از طریق ذهن را میسر سازندو جالب است که بدانید که این برای نخستین بار است که این ارتباط با کمک کلمات قابل‌فهم و مرسوم انسانی ممکن شده است.

این اختراع ویژه خواهد توانست تا آینده ارتباطات بشر را با چیزی که امروز شاهد آن هستیم به‌طور کامل متفاوت نماید زیرا به کمک این اختراع می‌توان امواج الکترومغناطیسی ذهن انسان‌ها را به ذهنی دیگر انتقال داد و جالب اینجاست که این ارتباط را می‌توان از فاصله 5 هزار مایلی نیز برقرار نمود که عملا سیستم‌های ارتباطی انسانی را به مرحله جدیدی وارد خواهد نمود.

این اختراع با کمک تحقیقات بلندمدت انجام‌شده توسط یک گروه متشکل از نخبگان بین‌المللی انجام‌شده است تا بتوان با کمک آن، درست همانند فیلم‌های علمی و تخیلی برای ارسال پیام‌های ذهنی اقدام نمود و شاید بدون اینکه کسی بفهمد بتوان اطلاعاتی را با شخصی دیگر در فاصله‌ای دور به اشتراک گذاشت.

البته در شرایط فعلی، استفاده از این فناوری به ابزارهای متعددی نیاز دارد ولی با روند صعودی مناسب این دسته از اختراع‌ها می‌توان انتظار داشت تا در آینده، این ارتباط با کمک دستگاه بسیار ساده و شاید غیرقابل‌دیدن انجام شود. البته همان‌طور که در ابتدای امر به آن اشاره کردم، این فناوری هنوز به زمان زیادی برای رسیدن به تکامل نیاز دارد.

گروه تحقیقاتی یادشده در مدرسه پزشکی هاروارد شروع به کار کرد و آزمایش‌های انجام‌شده بر روی نتایج تحقیقات این شرکت موجب شد تا این دانشمندان بتوانند ارتباط راه دور دونفره ذهن به ذهن را در فاصله بین دو کشور فرانسه و هندوستان آزمایش نمایند. جالب است بدانید که مسافت بین دو نقطه آزمایش برابر با 8 هزار و 47 کیلومتر بود و این آزمایش بدون انجام هیچ‌گونه جراحی و یا تغییرات فیزیکی بر روی بدن انسان‌ها به انجام رسید که این امر نیز از دیگر مزایای این تحقیق محسوب می‌شود.

مسئولان این پروژه درباره آن می‌گویند: «ما می‌خواستیم شرایط ارتباط مستقیم بین دو نفر را به نحوی برقرار کنیم که بتوانند فعالیت‌های ذهن فرد اول را به ذهن فرد دوم تزریق کنند و درعین‌حال این ارتباط از فاصله‌ای بسیار دور انجام شود. مسلما پیش از نزدیک‌ترین مورد مشابه با چنین ارتباطی، تنها با کمک اینترنت میسر بود ولی ما با این سوال پیش رفتیم: آیا می‌توان پدیده تبدیل فکر به تایپ متنی مورد استفاده در اینترنت را به ارتباط ذهن به ذهن تبدیل نمود؟ و درنهایت نیز ارتباط بین دو ذهن را از فاصله هندوستان تا فرانسه به انجام رساندیم.»

15 در مورد “اختراعی که آینده بشر را متحول خواهد کرد”

  1. حرام است حرام چون معلوم نیستاو بابایی کا تو اوسر دنیاست زن هست یا نه اشکال شرعی دارد شاید اصلا ایشان در حمام تشریف دارن و خدای نخواسته جنس مخالف با شن دیگه بدتر

  2. اینا دیگه کین !!!!!!!!!!!!!!!!
    البته نباید خودمون رو دست کم بگیریم ، ما هم داریم انواع پراید رو می سازیم ، 111 ، 132 ، 141 و …

  3. تازه 3G, 4Gبرای ما پیامد های بدی داره که باید حلش کنیم این تکنولوژی بدست ما ایرانی برسه اول نحوه استفاده در راهای …. یاد میگیریم

    1. لطفاً از کلمه اوه اوه بخاطر اینکه قبلا توسط بعضی ها استفاده نابجا شده استفاده نفرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH