اطلاعات کامل MX4 Pro، غول Meizu منتشر شد! پردازنده 8 هسته‌ای به همراه 4 گیگ رم

سایت خبری Weibo چین، عکس ورقه‌ای را منتشر کرده است که در آن اطلاعات کامل جدیدترین غول کمپانی Meizu یعنی MX4 Pro در آن قرار دارد.

این صفحه نشان می‌دهد، اسمارت فون MX4 با 4 گیگابایت رم و پردازنده 8 هسته‌ای و 32 بیتی عرضه می‌شود. آخرین شایعات نشان می‌داد این محصول با 3 گیگابایت ارائه می‌شود، اما در کمال تعجب شاهد یک گجت با رم بالای 4 خواهیم بود. جالب است بدانید که این محصول با استفاده از تکنولوژی Large Physical Address Extension می‌تواند شرایط را برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از رم فراهم کند.

پردازنده این محصول می‌تواند به راحتی در حد و اندازه‌های Samsung Exynos 5430 ظاهر شده و از لحاظ نتایج بنچمارکی آن را کنار بزند. این پردازنده توانایی ثبت امتیاز یک چیپست 8 هسته‌ای را دارد.

اما سار مشخصات این غول چینی چیست. MX4 Pro با صفحه‌نمایشی 5.4 اینچی و روزولشن فوق‌العاده 2560 در 1536 پیکسل عرضه می‌شود. دوربین پشتی گوشی فوق 20.7 مگا پیکسل بوده و دوربین سلفی آن 13 مگا پیکسل قدرت دارد! شاید بهترین گزینه بازار برای ثبت عکس‌های باکیفیت سلفی همین MX4 Pro باشد!

فبلت Meizu با حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایت با بازار عرضه خواهد شد. همچنان باید اضافه کنیم که صدای در نظر گرفته شده برای این مدل نیز در سطح فوق العاده است. ضخامت این گوشی چینی 7.9 میلی‌متر است.

120602dq0r0c08ccqnzwhz

1 در مورد “اطلاعات کامل MX4 Pro، غول Meizu منتشر شد! پردازنده 8 هسته‌ای به همراه 4 گیگ رم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH