دومین آپدیت بتا One UI 6.0 برای گوشی سامسونگ گلکسی A52s منتشر شد

سامسونگ دومین به‌روزرسانی بتا One UI 6.0 برای گوشی گلکسی A52s را در کشور کره‌جنوبی منتشر کرد. چند هفته قبل این شرکت نخستین آپدیت بتا One UI 6.0 را برای گوشی هوشمند میان‌رده خود ارائه کرد.

این به‌روزرسانی عمدتا بر مقوله بهبود پایداری دستگاه و نرم‌افزار تمرکز دارد. دومین آپدیت بتا One UI 6.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 برای گلکسی A52s 5G دارای فریم‌ور با شماره ورژن A528NKSU2ZWK2 بوده و از حجمی تقریبا معادل با 854 مگابایت برخوردار است.

آپدیت جدید یک پکیج بزرگ جهت رفع باگ‌ها به‌شمار رفته و پایداری و قابلیت اطمینان‌پذیری دستگاه را بهبود می‌دهد. این به‌روزرسانی اگرچه فاقد پچ امنیتی ماه نوامبر 2023 اندروید است؛ اما بسته امنیتی مورد اشاره طی هفته‌ اخیر در برخی آپدیت‌های بتا One UI 6.0 برای سایر دستگاه‌ها گنجانده شده است.

سامسونگ خاطرنشان کرده که در این نسخه بتا از One UI 6.0 کماکان برخی مشکلات نرم‌افزاری به چشم می‌خورند. بر اساس فهرست تغییرات منتشر شده 4 اپلیکیشن مالی و بانکی با اسامی Shinhan China SOL، Good Pay، Kuk Sang-in Plus Diji Bank و Sejong Women’s Exhibition هنوز فعال نیستند. این مشکل در به‌روزرسانی‌های بتا آینده برطرف خواهد شد.

کاربران سامسونگ گلکسی A52s که پیش‌تر در برنامه تست بتا One UI 6.0 ثبت‌نام کرده‌اند؛ هم‌اکنون لا مراجعه به مسیر Settings » Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند آپدیت بتا جدید را دانلود و نصب نمایند. بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی آپدیت پایدار اندروید 14 را برای گلکسی A52s 5G منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH