تصاویر جدید از گوشی ردمی K70 پرو در فضای وب منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها رویداد معرفی گوشی‌های سری ردمی K70 در ماه نوامبر امسال برگزار می‌شود و با نزدیک شدن به موعد زمانی برگزاری این مراسم، شاهد افشای جزئیات بیش‌تری درباره گوشی‌های عضو این خانواده هستیم. در همین راستا اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی پرچمدار ردمی K70 پرو در فضای آنلاین منتشر شد.

شایان به ذکر است که در گذشته نیز تصاویری از این گوشی با رنگ‌آمیزی مشکی منتشر شد؛ اما برخی از این تصاویر به لحاظ ظاهری تار بودند.

اکنون عکس‌های جدید بدون هرگونه قسمت پنهان در اینترنت منتشر شده‌اند. عبارت حک شده در کنار بلوک دوربین نشان می‌دهد که این گوشی همان ردمی K70 پرو است.

تصویر دوم که ظاهرا از یک بروشور تبلیغاتی استخراج شده است؛ گوشی هوشمند ردمی را با رنگ‌آمیزی سفید نمایش می‌دهد. با توجه به این تصاویر می‌توان ادعا کرد که برخلاف شایعات پیش‌تر مطرح شده، ردمی K70 پرو مدل همزاد شیائومی 14 پرو به‌شمار نخواهد رفت.

محصول جدید در بلوک دوربین اصلی خود از 4 ماژول مختلف استفاده می‌کند. این ماژول‌ها به‌صورت مجزا ساخته شده و در یک بلوک واحد محصور نمی‌شوند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها ردمی K70 پرو مجهز به یک نمایشگر اولد با رزولوشن 2K، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، فناوری شارژ 120 واتی و باتری 5120 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH