خرید گیفت کارت ارزان در گیفت کارتی

با گسترش اینترنت در عصر توسعه‌یافتۀ امروز، استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی تحت وب به یک امر معمول تبدیل شده‌است. در این بین، صنعت گیم نیز رشد قابل‌توجهی داشته است. کاربران و گیمرها می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن‌های بازی، به دنیای جدیدی از بازی‌های رایانه‌ای وارد شوند. دانلود و نصب آپ‌ها و برنامه‌های بازی رایگان است، اما دسترسی به بخش‌های مختلف این برنامه‌ها محدود شده‌است و کاربران می‌تواند با خرید گیفت کارت، امکان دسترسی به امکانات و خدمات اپلیکیشن‌ها را برای خود فراهم سازند. خرید گیفت کارت مخصوص اپلیکیشن‌های مختلف، خدمات قابل‌توجهی را به کاربران آن ارائه می‌دهد. آنچه در این بین مورد توجه قرار می‌گیرد، خرید این کارت‌های مجازی اعتباری با قیمت ارزان و پشتیبانی مناسب از سایت «گیفت کارتی» است‌.

خرید انواع گیف کارت

قطعاً وقتی به‌دنبال خرید گیفت کارت هستید، با این کارت‌های اعتباری مجازی آشنایی دارید و به‌خوبی می‌دانید که با استفاده از کدهای مجازی این کارت‌های هدیه، می‌توانید حساب کاربری خود را در آپ‌های مختلف شارژ کنید. گیفت کارت انواع مختلفی دارد. درواقع هر کمپانی برای ارائه خدمات خود و امکان دسترسی به آن‌ها، برای کاربران گیفت کارت مخصوص خود را عرضه می‌کند. در ادامه با انواع گیفت کارت‌ها و لزوم خرید گیفت کارت آشنا می‌شویم:

گیفت کارت پلاس پلی استیشن

برای آشنایی با این گیفت کارت، باید با اشتراک پلاس پلی استیشن آشنا شوید. پلاس پلی استیشن درواقع اشتراک کمپانی سونی است که امکان دسترسی به قابلیت‌های بازی‌های مولتی‌پلیر را برای کاربران پلی استیشن فراهم می‌سازد. کاربران می‌توانند با خرید پلاس پلی استیشن، به بازی‌های گروهی آنلاین بپردازند. اشتراک پی اس پلاس در سه مدل یک‌ماهه، سه‌ماهه و یک‌ساله عرضه می‌شود و گیمرها می‌توانند با خرید گیفت کارت پلاس پلی استیشن و ردیم آن روی حساب کاربری خود، اکانتشان را ارتقا داده و به تمام ویژگی‌های شبکۀ پی‌اس دسترسی پیدا کنند.

گیفت کارت آیتونز اپل

کمپانی اپل دسترسی به بسیاری از برنامه‌های آپ استور و آیتونز را برای کاربران خود محدود ساخته‌است. این در حالی است که کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت اپل، حساب اپل خود را شارژ کرده و به‌صورت نامحدود به امکانات آیتونز دسترسی پیدا کنند. از این امکانات می‌توان به انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای؛ خرید اپلیکیشن تا سقف موجودی گیفت کارت و غیره اشاره کرد. در خرید این گیفت کارت باید دقت کنید که گیفت کارت اپل کشوری را که انتخاب می‌کنید، با اپل آیدی شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، گیفت کارت شما عملکرد درستی را ارائه نمی‌دهد.

گیفت کارت ایکس باکس گیم پس

کاربرانی که از کنسول ایکس باکس استفاده می‌کنند، به‌خوبی با گیم پس ایکس باکس به‌عنوان بهترین سرویس بازی در جهان آشنا هستند. خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس به این گیمرها امکان می‌دهد که سبک جدیدی از بازی‌های آنلاین را تجربه کنند. کاربران کنسول ایکس باکس می‌توانند با خرید این گیفت کارت ضمن خرید ارزان قیمت بازی‌های این کنسول، تمامی بازی‌ها را بدون هیچ محدودیتی دانلود کنند. از دیگر ویژگی‌های گیفت کارت گیم پس ایکس باکس می‌توان به خرید اشتراک بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی؛ امکان اجرای بازی در انواع پلتفرم‌ها؛ قابلیت اتصال به شبکۀ مایکروسافت و غیره اشاره کرد.

گیفت کارت ریزر گلد

ریزر گل یک ارز دیجیتالی است که گیمرها می‌توانند با استفاده از آن، در فروشگاه آنلاین ریزر به خرید بازی و آیتم‌های درون برنامه‌ای بپردازند. نکته اینجا است که کاربران تنها در صورتی می‌توانند از سرویس ریزر گلد استفاده کرده و از اعتبار کیف پول آن برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده کنند که اکانت خود را شارژ کنند. خرید گیفت کارت ریزر گلد به کاربران امکان می‌دهد که حساب ریز گلد خود را شارژ کرده و با افزایش اعتبار آن برای خرید بازی و محتوای دیجیتال این سرویس استفاده کنند.

خرید این گیفت کارت برای کاربران ریزر گلد مزایای بسیاری دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از این گیفت کارت، ضمن افزایش اعتبار حساب ریزر گلد خود، بدون نیاز به حساب بانکی، ایمنی اکانت خود را نیز افزایش دهند و به خرید آیتم‌های درون بازی در ۴۲ هزار بازی مختلف با استفاده از ریزر گلد بپردازند.

گیفت کارت پابجی موبایل

پابجی به‌عنوان یک بازی ویدیویی آنلاین در سبک بتل رویال، از محبوبیت بسیاری در بین گیمرها برخوردار است. برای این‌که گیمرها بتوانند در این بازی پیروز شوند، باید از طریق خرید درون بازی، به امکانات، تجهیزات و آیتم‌های مختلف، مانند اسکین اسلحه‌ها؛ طرح‌های چتر نجات؛ لباس و غیره دسترسی پیدا کنند. درحالی‌که برای پرداخت درون بازی باید به حساب بانکی بین‌المللی دسترسی داشته باشد. ازآن‌جاکه امکان خرید درون بازی با پرداخت بین‌المللی برای کاربران ایرانی وجود ندارد، گیمرها می‌توانند با خرید گیفت کارت پابجی موبایل از سایت گیفت کارتی، اکانت پابجی خود را شارژ کرده و ضمن خرید یوسی، به تمام آیتم‌های درون بازی دسترسی پیدا کنند.

گیفت کارت نتفلیکس

نتفلیکس به‌عنوان شرکت تولید و پخش آنلاین محتواهای تصویری، محبوبیت بسیاری در بین تماشاگران فیلم و سریال دارد. این شرکت بزرگ به کاربران خود امکان می‌دهد که بدون محدودیت، به انواع برنامه‌های تلویزیونی سرگرم‌کننده دسترسی پیدا کنند. خرید گیفت کارت نتفلیکس برای کاربران مزایای بسیاری دارد. آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به حساب بانکی بین‌المللی، اکانت خود را شارژ کرده و وارد دنیایی از فیلم، سریال و مستندهای مختلف شوند.

گیفت کارت روبلاکس

روبلاکس به‌عنوان یک بازی سه‌بعدی در سبک اکشن و ماجراجویانه، جزو بازی‌های پرطرفدار جهان بوده و شامل مجموعه‌ای از بازی‌های اینترنتی می‌شود. اگر می‌خواهید در این بازی چندنفرۀ آنلاین، بازی شخصی خود را ایجاد کرده و فضا را طوری طراحی کنید که یک بازی دسته جمعی جذاب را تجربه کنید، باید به خرید گیفت کارت روبلاکس بپردازید. گیفت کارت روبلاکس روی تمام سیستم عامل‌های مختلف اجرا شده و امکان خرید آیتم‌های مختلف بازی و پرداخت درون برنامه‌ای را فراهم می‌سازد.

جمع‌بندی

در این مطلب، ضمن معرفی انواع گیفت کارت‌ها، مزایای خرید گیفت کارت از سایت گیفت کارتی را برای دسترسی به امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف بررسی کردیم. سایت گیفت کارتی با ارائه انواع گیفت کارت‌ها با میزان اعتبار مختلف، قیمت ارزان و پشتیبانی ۲۴ساعته، خدمات قابل‌توجهی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید و استفاده از گیفت کارت‌های مختلف، به تجربه‌های هیجان انگیز در بازی‌های آنلاین و آپ‌های کاربردی برسید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH