نوکیا به بزرگ‌ترین تولیدکننده فیچرفون در سال 2023 تبدیل شد

بر اساس آخرین برآوردهای انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی IDC، کمپانی HMD Global که مسئولیت تولید گوشی‌های نوکیا را بر عهده دارد؛ به بزرگ‌ترین سازنده فیچرفون‌ها در بازار جهانی طی 3 ماهه سوم سال 2023 تبدیل شده است.

اطلاعات آماری دقیق و تفکیک شده از سوی کمپانی HMD یا موسسه IDC ارائه نشده است؛ اما HMD سهم 30.7 درصدی از بازار فیچرفون را به خود اختصاص داده و به لحاظ حجمی نیز 22.4 درصد فیچرفون‌های به فروش رفته را تولید کرده است. این ارقام در مقایسه با دوره 3 ماهه قبلی افزایش پیدا کرده‌اند.

به گفته HMD، موفقیت نوکیا از 4 عامل کلیدی ناشی شده است. نخست اینکه ویژگی UPI (رابط پرداخت یکپارچه) با فیچرفون‌ها ادغام شده است. این موضوع به افزایش کارآیی گوشی و امنیت تراکنش‌های دیجیتالی کمک کرده است.

همچنین کمپانی به سراغ نوسازی مدل‌های برتر خود با طرح‌های جدید و رنگ‌های زنده رفته است. این فهرست شامل مدل‌های Nokia 105 2022، Nokia 110، Nokia 110 4G، Nokia XpressAudio و Nokia 2660 Flip است.

به گفته یکی از سخنگویان HMD این شرکت قصد دارد تا به پیشرفت مبتنی بر این دستاوردها ادامه داده و جایگاه برتر خود در بازار فیچرفون‌ها را حفظ نماید.

تصویر نوکیا 2660 فلیپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH