نخستین گوشی هوشمند HMD با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در راه است

طی مدت دو هفته گذشته اعلام شد که کمپانی HMD Global در تدارک عرضه گوشی‌های هوشمند جدیدی با برند اختصاصی خود است. این شرکت پیش‌تر محصولات خود را با برند نوکیا عرضه کرده و اکنون مشغول برنامه‌ریزی‌ برای گسترش خانواده گوشی‌های اندرویدی خود است. در حال حاضر مشخصات کلیدی دوربین گوشی آینده HMD در فضای آنلاین فاش شده است.

بر این اساس HMD Global به‌دنبال عرضه گوشی هوشمند اختصاصی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که پیش‌تر در ماه نوامبر 2023 دو گوشی هوشمند HMD Global در پایگاه داده IMEI رویت شدند.

پیش‌تر انتظار می‌رفت که این دستگاه‌ها در آوریل سال 2024 عرضه شوند. رندر لو رفته در اوایل ماه جاری، نخستین نگاه از گوشی آینده HMD را به معرض نمایش گذاشت. اکنون یک نشریه فنلاندی با نام Suomimobiili رندری از این محصول که در وبسایت رسمی برند منتشر شده است را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

متاسفانه کلیک روی لینک منتشر شده در گزارش اصلی موجب نمایش خطای 404 می‌شود. این موضوع احتمالا بدان معناست که تصویر بلافاصله پس از پخش زنده حذف شده است. اما تصویر مورد اشاره کماکان به اشتراک گذاشته شد. این تصویر، نمایی از ماژول دوربین پشتی گوشی را نمایش می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که طراحی گوشی با گزارش‌های پیشین مطابقت دارد.

در این تصویر، عبارت 108MP OIS به چشم می‌خورد. این موضوع نشان می‌دهد که سنسور دوربین اصلی از رزولوشن 108 مگاپیکسلی برخوردار بوده و از قابلیت تثبیت‌کننده اپتیکی تصاویر نیز پشتیبانی می‌کند. در این تصویر، گوشی هوشمند HMD با رنگ‌آمیزی آبی فیروزه‌ای به معرض نمایش گذاشته شده است.

جزئیات دقیق‌تر درباره این دستگاه‌ نظیر مشخصات و قیمت‌گذاری آن هنوز اعلام نشده است. اگرچه اکنون می‌دانیم که پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین دوگانه میزبانی خواهد کرد.

همچنین طی هفته گذشته یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس مجموعه‌ای از اسامی رمز مربوط به دستگاه‌های HMD را با مخاطبان به اشتراک گذاشت؛ دستگاه‌هایی که احتمالا به‌زودی روانه بازار خواهند شد. این دستگاه‌ها از اسامی رمز Pulse+، Legend، Pulse، Legend Plus، Pulse Pro و Legend Pro استفاده می‌کنند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH