رندرها و مشخصات کلیدی گوشی سامسونگ گلکسی A35 فاش شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اوایل سال 2024 از گوشی‌های جدید سری گلکسی A خود رونمایی خواهد کرد. یکی از این دستگاه‌های جدید، گلکسی A35 نام دارد و اخیرا مجموعه جدیدی از رندرهای مربوط به آن در فضای آنلاین منتشر شده است.

با توجه به اطلاعات لو رفته انتظار می‌رود که گلکسی A35 مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. رندرهای گوشی نشان‌دهنده وجود حواشی قابل توجه و حفره کروی‌شکل در قسمت بالایی صفحه‌نمایش هستند.

بر اساس شایعات، گلکسی A35 از ابعاد 161.6×77.9×8.2 میلی‌متری برخوردار بوده و مجهز به قاب تخت همراه با دکمه پاور برجسته و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت راست بدنه خود است.

پنل پشتی گوشی از زبان طراحی آشنای سامسونگ بهره گرفته و 3 سنسور دوربین با چیدمان عمودی را بر روی خود جای داده است. هر یک از ماژول‌های دوربین دارای یک حلقه فلزی مجزا هستند.

با توجه به شایعات، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A35 از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

این دستگاه احتمالا مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود. به منظور اطلاع از جزئیات بیش‌تر درباره این گوشی میان‌رده کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH