تصاویر زنده گوشی‌های سری ردمی K70 در آستانه رونمایی رسمی از آنها منتشر شد

کمپانی شیائومی آماده است تا در روز چهارشنبه 29 نوامبر (8 آذر ماه) از خانواده ردمی K70 شامل حداقل 3 گوشی هوشمند مختلف رونمایی کند. بر این اساس انتظار می‌رود که فردا شاهد معرفی مدل معمولی ردمی K70، ردمی K70 پرو و یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر با نام ردمی K70E باشیم.

اکنون مجموعه‌ای از تصاویر زنده ردمی K70 و ردمی K70 پرو در فضای آنلاین منتشر شده است. این تصاویر نشان‌دهنده جزئیات تکمیلی درباره گوشی‌های پرچمدار آینده ردمی هستند. هر 2 گوشی مجهز به پنل‌های آمولد 6.67 اینچی با حفره‌های کروی‌شکل و پنل پشتی شیشه‌ای با طراحی مات خواهند بود.

طراحی دوربین پشتی نیز به‌روزرسانی شده و اکنون شاهد به‌کارگیری ماژول جزیره‌ای شیشه‌ای بزرگ و 3 عدد لنز که هر کدام درون یک حلقه فلزی مجزا قرار دارند؛ هستیم. حفره چهارم برای فلاش LED مورد استفاده قرار گرفته است. ردمی K70 و ردمی K70 پرو مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS هستند. مدل پرو دارای یک دوربین پرتره با بزرگنمایی 2 برابری و یک لنز فوق‌عریض است؛ در حالی‌که مدل معمولی در عوض از دوربین هوش مصنوعی 2 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

منو تنظیمات تائید می‌کند که هر 2 گوشی با سیستم‌عامل Xiaomi HyperOS 1.0.1 مبتنی بر اندروید 14 روانه بازار شده و مجهز به حافظه رم 12 گیگابایتی خواهند بود.

تصویر ردمی K70 پرو با رنگ‌‌آمیزی مشکی و ردمی K70 با رنگ‌آمیزی سفید

ردمی K70 پرو مجهز به تراشه پرچمدار جدید کوالکام با نام اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود؛ در حالی‌که مدل استاندارد ردمی K70 احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر مدل اقتصادی‌تر ردمی K70E نیز با تراشه اخیرا معرفی شده Dimensity 8300 مدیاتک در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند ردمی در جریان رویداد بزرگ روز چهارشنبه خود از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید سری Redmi Book 16 2024، گجت پوشیدنی ردمی واچ 4 و ایربادهای TWS ردمی بادز 5 پرو نیز رونمایی خواهد کرد.

دوربین‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH