بررسی گوشی ریلمی 11 پرو پلاس 5G

ریلمی ۱۱ پرو پلاس ۵جی، گوشی چندان جدیدی نیست اما بخاطر ورود رسمی آن هم توسط خود برند ریلمی در ایران، تصمیم گرفتیم که از نزدیک بررسی کنیم، یک محصول میان رده که البته ردایی زیبا در حد پرچم‌داران بر تن دارد.

ریلمی در طول یک سال اخیر، رشد فوق‌العاده بالایی در فروش گوشی‌هایش داشته که این امر را بیشتر از هر چیزی مدیون محصولات خوش قیمت خودش است. گوشی ۱۱ پرو پلاس، از نظر قیمتی در بین محصولات میان رده قرار می‌گیرد اما از نظر ظاهر، بیشترین شباهت را به پرچم‌داران دارد!

محصول ریلمی در سه رنگ عرضه شده که دو رنگ سفید و سبز، بدنه چرمی مصنوعی به نام لیچی دارند که توسط طراح سابق گوچی دیزاین شده است. کیفیت ساخت گوشی در برخورد اول بالاست اما بایستی در مدت زمان بیشتر، دوام آن را قضاوت کرد.

نمایشگر ۶.۷ اینچی با پنل AMOLED، کیفیت بسیار خوبی دارد و حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت آن با آنکه چندان بالا نیست اما در اکثر مواقع تمام نیازهای کاربر را برطرف می‌کند. این نمایشگر سرعت ۱۲۰ سرعت ۱۲۰ هرتزی دارد و در کناره‌ها دارای خمیدگی است.

دوربین ۳ گانه که سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ، نقش اصلی را در این بین دارد، قادر به شکار تصاویر بسیار خوبی است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با سرعت فوق‌العاده بالای ۱۰۰ وات در شارژ، از دیگر خصیصه‌های اصلی ریلمی پرو پلاس محسوب می‌شوند.

در ویدیوی پایین، این گوشی را به‌صورت تخصصی برای شما بررسی کرده‌ایم که دعوت می‌کنیم آن را به‌صورت کامل ببینید تا بدانید این میان رده، چه توانایی‌های خوبی در زیر بدنه چرمی خودش دارد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH