خرید لول آپ پس فری فایر با قیمت ارزان و تحویل فوری

بازی فری فایر یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی در بین گیمرها است. این بازی گرافیک قدرتمند و گیم پلی روانی دارد. به همین خاطر این بازی از نظر بازیکنان بسیار مجذوب‌کننده و هیجان انگیز است. یکی از قابلیت‌هایی که بازی Free fire برای بازیکنان خود ارائه می‌کند، لول آپ پس فری فایر می‌باشد.

دسترسی به تجهیزات قدرتمند با خرید لول آپ پس فری فایر

شما با فعالسازی این ایونت در جریان بازی می‌توانید مقداری جم یا الماس فری فایر دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که تعداد این جم‌ها نیز نسبت به سطح بازی شما تعیین خواهند شد. این یعنی هرچقدر که لول بازی شما بیشتر باشد، میزان جم هدیه شما نیز بیشتر خواهد بود.

منظور از لول آپ پس در بازی فری فایر چیست؟

به طور کلی تمامی ‌بازی‌های ژانر بتل رویال علاوه بر مهارت و سرعت گیمرها در روند بازی تا حد بسیار بالایی به تجهیزات مورد استفاده وابستگی دارند. بازی فری فایر مجموعه‌ای از سلاح‌ها، کاراکترها و سایر امکانات شخصی‌سازی شده را دارد.

الماس‌ها گوهرها و ارزهای رایج بازی فری فایر هستند که به شما اجازه می‌دهند با استفاده از آن‌ها خریدهای درون‌برنامه‌‌ای داشته باشید. از جمله اقلامی که با استفاده از الماس‌ها می‌توانید خریداری کنید می‌توان به انواع سلاح‌های پیشرفته، مهمات، حیوانات خانگی، پوسته‌های شخصیت‌ها و دیگر امکانات بازی اشاره کرد. این اقلام در فروشگاه درون‌ نرم‌افزار به‌فروش می‌رسند. شما این الماس‌ها را در طول بازی به‌دست می‌آورید و یا می‌توانید آن‌ها را با استفاده از پرداخت دلاری خریداری کنید.

اما شما باید به منظور خرید این تجهیزات و پیشرفت در روند بازی اقدام به خرید آن‌ها کنید و هزینه را با استفاده از ارز رایج درون‌برنامه‌ای که نام آن دیاموند است، پرداخت کنید. در حقیقت منظور از لول آپ پس و آفر فری فایر همان پیشرفت در بازی است که با وجود آن می‌توانید کاراکترها و سلاح‌های بیشتری را خریداری کنید.

چرا باید اقدام به خرید لول آپ پس در بازی فری فایر کنیم؟

آفر لول آپ پس در بازی فری فایر یک فرصت بی‌نظیر برای بازیکنان به شمار می‌رود. چرا که قیمت لول آپ پس فری فایر در مقایسه با بسته‌های جم درون بازی کمتر است. قطعا هرچقدر که لول بازی شما بالاتر باشد، سود به مراتب بیشتری از خرید این محصول خواهید برد. در نهایت باید اشاره کنیم که شما می‌توانید جم‌های دریافتی را برای هر آیتم دیگری نیز در بازی خرج کنید.

انواع حالت‌های بازی در فایر که می‌توانید در آن لول آپ پس داشته باشید

در این بخش قصد داریم حالت‌های مختلف در بازی فری فایر که در آن‌ها می‌توانید لول آپ پس داشته باشید را به شما معرفی کنیم. به طور کلی بازی فری فایر به عنوان یک بازی در سبک بتل رویال همواره در حال افزودن بخش‌های جدید به بازی است و همین کار موجب شده تا بازی سرگرم کننده‌تر شود.

خرید لول اپ پس فری فایر با ایدی

در ادامه این بخش به بررسی برخی از حالت‌های مختلف بازی فری فایر می‌پردازیم:

  • حالت کلاسیک: یک بخش کاملا استاندارد از بازی بتل رویال فری فایر است که در آن ۵۰ پلیر در یک نقشه گسترده با یکدیگر می‌جنگند تا در نهایت یک نفر بتواند برنده از این بازی خارج شود
  • حالت ClashSquad: در این حالت از بازی دو تیم چهار نفره با هم در نقشه کوچک می‌جنگند و در نهایت هر تیمی‌ که بالاترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی خواهد بود. از پاداشی که بعد از کشتن حریف به دست می‌آید می‌‌توانید برای خرید اسلحه و مهمات و سایر تجهیزات جنگی استفاده کنید
  • حالت :Kill Secured این حالت از بازی فری فایر طرفداران بسیاری دارد و شامل دو تیم است که با یکدیگر می‌جنگند. بعد از هر کشتار نیز یک tag نمایان می‌‌شود که در آن هر پلیری می‌‌تواند آن را بردارد؛ چه از تیم حریف و چه تیمی‌ که آن پلیر را کشته است، این tag را بردارد می‌تواند به امتیاز‌های خود در بازی اضافه کند

گیمرهای فری فایر به شکل مستقیم می‌توانند لول آپس پس را فعال کنند

بسیاری از بازیکنانی که بازی فری فایر را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهند برای بازی خود لول آپ پس را فعال کرده‌اند. در کشور ایران گیمر‌ها این امکان را ندارند که به طور مستقیم برای بازی خود این خرید را کنند. به همین علت سایت‌های واسطه این خدمات را برای مشتریان انجام می‌دهند. یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید برای خرید لول آپ پس فری فایر به آن مراجعه کنید، سایت آی گیم است.

سفارش‌های فری فایر در آی گیم در سریع ترین زمان ممکن به اکانت مشتریان واریز می‌شود. بعضی از کاربران نیز به دنبال سفارش لول آپ پس با استفاده از آیدی بازی هستند. اما تقریبا هیچ فروشگاهی این روش شارژ را انجام نمی‌دهد. چرا که تمام خرید‌های Level up pass به وسیله ایمیل و همچنین کد بک آپ ثبت می‌شوند. توجه داشته باشید که این روش امن‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه شارژ لول آپ پس برای بازی فری فایر می‌باشد.

ترفند‌های لول آپ کردن در فری فایر

سیستم سطح بازیکن در بازی فری فایر می‌توان گفت که تقریبا شبیه به سایر بازی‌ها است. این یعنی هرچه بیشتر بازی کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و سرعت شما نیز بالاتر می‌رود. همچنین لول آپ پس به عنوان نوعی دروازه برای جداسازی بازیکنان جدید از بازیکنان قدیمی‌‌عمل می‌کند تا همه بتوانند بهترین تجربه را داشته باشند. با بالا رفتن سطح حساب کاربری خود در بازی می‌توانید به تدریج ‌قفل ویژگی‌های جدید بازی را باز کنید.

دسترسی به اسکین های خاص جنگجویان با خرید لول اپ پس فری فایر

در حقیقت شما بعد از لول آپ، می‌توانید حداقل 4 کاراکتر را باز کنید. برای نمونه اگر در سطح 70 باشید، هر زمان که پیشرفت بیشتری می‌کنید، این امکان به شما داده می‌شود که لول آپ بیشتری در بازی داشته باشید. یکی دیگر از ترفندهای به دست آوردن لول آپ پس در بازی فری فایر استفاده از کارت‌هایی موسوم به کارت xp است.

سایت آی گیم بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده آیتم‌های بازی فری فایر در ایران

شما با خرید لول آپ پس می‌توانید 100 جم داشته باشید. در صورتی که سطح بازی شما در مودهای مختلف فری فایر که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم از 30 بالاتر برود، می‌توانید 570 عدد جم دیگر نیز به حساب کاربری خود اضافه کنید. اگر هم لول شما کمتر از 30 است می‌توانید با بالا بردن لول خود جم‌های دیگری را دریافت کنید. سایت آی گیم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید درون برنامه‌ای برای بازی فری فایر امکان خرید آسان این محصول بازی را برای شما فراهم کرده است. برای خرید  آفر و لول اپ پس ارزان، می‌توانید از طریق فروشگاه معتبر آی گیم اقدام کنید. این فروشگاه برای تمامی دستگاه‌های موبایل، از جمله اندروید و iOS، خدمات خرید درون بازی ارائه می‌دهد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH