نخستین تریلر بازی GTA VI در فضای آنلاین منتشر شد

موجودیت بازی GTA VI واقعیت داشته و این عنوان محبوب در سال 2025 منتشر می‌شود. نخستین تریلر مربوط به این بازی یک روز زودتر از تاریخ پیش‌تر اعلام شده منتشر شد و شرکت Rockstar Games این ویدیو را از طریق تمامی کانال‌های خود در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد.

نخستین ویدیو از بازی GTA VI تقریبا 10 سال پس از عرضه GTA V و 25 سال پس از تاسیس استودیو Rockstar Games منتشر شده است. این ویدیو، شهر مدرن و امروزی Vice City را به نمایش گذاشته و با بررسی آن می‌توان شباهت‌های زیادی را با ساحل واقعی میامی و ایالت فلوریدا مشاهده کرد.

لوسیا (Lucia) یکی از قهرمانان اصلی بازی خواهد بود. بدین‌ترتیب برای اولین بار در تاریخ عرضه بازی‌های GTA از یک شخصیت زن استفاده خواهد شد. در این ویدیو وی در کنار شریک زندگی خود با نام جیسون (Jason) دیده می‌شود. البته نام جیسون هنوز از سوی راک‌استار تائید نشده است؛ اما این نام در گذشته چندین بار بر سر زبان‌ها افتاده است.

این ویدیو وسایل نقلیه متعددی را نشان می‌دهد که در منطقه لوس سانتوس (Los Santos) تردد دارند. بعلاوه ویدیوی مذکور به وضوح نشان می‌دهد که اتفاقات هر 2 بازی در یک دنیای مشابه روی می‌دهند. گرافیک بازی به هیچ‌کدام از نسخه‌های پیشین Grand Theft Auto شباهت نخواهد داشت. از آنجا که نیمی از ویدیو شامل کلیپ‌های کوتاه استخراج شده از یک پلتفرم نظیر تیک‌تاک است؛ لذا هرگونه جزئیات به سختی قابل رویت خواهد بود.

تصاویر اسکرین‌شات از بازی GTA VI

شرکت مادر راک‌استار با نام Take-Two با صدور یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این بازی در ابتدا برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X و ایکس‌باکس سری S منتشر خواهد شد.

برای عرضه این بازی در سال 2025 به هیچ تاریخ دقیقی اشاره نشده است؛ اگرچه برخی شایعات از انتشار بازی GTA VI در روز 1 آوریل 2025 (12 فروردین ماه 1404) حکایت دارند. اعلام چنین تاریخی احتمالا شبیه به یک شوخی ماهرانه به‌نظر می‌رسد؛ اما با توجه به رویکرد طنزآمیز Rockstar Games این موضوع چندان مایه تعجب نخواهد بود.

تماشای تریلر در یوتیوب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH