گوشی آنر مجیک 6 لایت با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 رسما معرفی شد

کمپانی چینی آنر نخستین گوشی از خانواده مجیک 6 را معرفی کرد. این در حالیست که دستگاه مورد اشاره پیش‌تر در اواخر ماه اکتبر به‌صورت مختصر معرفی شده بود. این گوشی هوشمند، آنر مجیک 6 لایت نامگذاری شده و بلافاصله در بازارهای جهانی عرضه شده است.

فروش آنر مجیک 6 لایت از روز 27 دسامبر (6 دی ماه) آغاز خواهد شد. قیمت‌گذاری رسمی این گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اما مشتریان با ثبت اشتراک می‌توانند از اخبار مربوط به زمان عرضه گوشی مطلع شده و یک کوپن با ارزش 50 یورو را دریافت نمایند. این گوشی با مدل‌های رنگی مشکی، نارنجی و سبز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

آنر مجیک 6 لایت مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی آمولد با رزولوشن 2652×1200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام تامین می‌شود. سیستم دوربین پشتی گوشی از سنسورهای 108، 5 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی دستگاه از فناوری شارژ 35 واتی پشتیبانی نموده و از جنبه پیکره‌بندی حافظه نیز شاهد به‌کارگیری 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه فلش هستیم.

در بخش نرم‌افزاری نیز سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MagicOS 7.2 به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده است.

آنر در جریان برگزاری رویداد معرفی خود طی ماه اکتبر از قابلیت کنترل نگاه (gaze control) به‌عنوان کلیدی‌ترین ویژگی شاخص سری مجیک 6 یاد کرد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که ویژگی مورد اشاره در آنر مجیک 6 لایت قابل دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH