گوشی وان‌پلاس 12 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر فوق‌العاده روشن معرفی شد

برندهای شیائومی، iQOO، رد مجیک و ردمی پیش‌تر گوشی‌های پرچمدار سال 2024 خود را معرفی کرده‌اند و امروز بالاخره نوبت به کمپانی وان‌پلاس رسیده است. اکنون این شرکت چینی از گوشی وان‌پلاس 12 رونمایی کرده است. اگرچه پرچمداران پیشین وان‌پلاس، تفاوت چندانی با سایر مدل‌ها نداشتند؛ اما وان‌پلاس 12 این سنت را در هم شکسته است.

وان‌پلاس 12 مجهز به نمایشگری با روشنایی فوق‌العاده بالا است. حداکثر میزان روشنایی این پنل برابر با 4500 شمع بر مترمربع بوده و در حال حاضر هیچ نمایشگری با روشنایی بالاتر از آن در صنعت وجود ندارد. این نمایشگر از طول قطر 6.82 اینچ، رزولوشن 3216×1440 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار بوده و از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 2160 هرتز پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس برای محافظت از نمایشگر گوشی پرچمدار جدید خود از پوشش حرارت دیده کورنینگ گوریلا گلس Victus بهره گرفته است. پلتفرم سخت‌افزاری این گوشی بر پایه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بنا شده است.

محفظه بخار غول‌پیکر با مساحت بیش از 9000 میلی‌متر مربع امکان تهویه کارآمد دما را فراهم می‌کند. این ویژگی به وان‌پلاس 12 امکان خواهد داد تا رکورد عملکردی جدیدی را در میان تمامی پرچمداران مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به ثبت برساند.

ظرفیت باتری گوشی معادل 5400 میلی‌آمپرساعت بوده و به گفته وان‌پلاس این دستگاه در حالت باتری برای مدت 1.79 روز قابل استفاده خواهد بود. این مدت زمان در میان پرچمداران نسل جدید یک رکورد محسوب می‌شود. بعلاوه وان‌پلاس 12 از فناوری شارژ 100 واتی در بستر سیم، شارژ بی‌سیم 50 واتی و فناوری شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی نسل جدید سونی با نام LYT-808 استفاده می‌کند. ماژول فوق‌عریض گوشی مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX581 است. ماژول پریسکوپی نیز از حسگر 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B بهره می‌گیرد. سیستم این دوربین توسط مهندسین شرکت Hasselblad تنظیم شده و در نتیجه از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می‌شود.

گواهینامه حفاظتی IP65، موتور لرزشی تطبیقی قدرتمند، فناوری صوتی holographic Sound، اسپیکرهای استریو، دکمه تغییر وضعیت Alert Slider، اسکنر اثرانگشت بسیار باریک در زیر نمایشگر، درگاه مادون‌قرمز و پورت USB-C 3.2  سایر ویژگی‌های شاخص وان‌پلاس 12 به‌شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH