نخستین آیفون اپل با دوربین زیر نمایشگر پس از سال 2026 عرضه خواهد شد

شرکت اپل برای آیفون‌های پرو دو نسل قبلی خود به استفاده از حفره بیضی‌شکل داینامیک آیلند روی آورده است؛ اما هدف بلندمدت غول کوپرتینویی، انتقال به یک آیفون تمام‌صفحه بدون هرگونه حفره فیزیکی بر روی نمایشگر است.

گزارش جدید نشریه کره‌ای The Elec نشان می‌دهد که اولین آیفون با دوربین زیر نمایشگر پس از سال 2026 عرضه خواهد شد. بنابراین تا موعد عرضه نخستین آیفون با طراحی تمام‌صفحه زمان نسبتا زیادی باقی مانده است.

در حال حاضر شرکت LG Innotek در مرحله توسعه پیشرفته دوربین‌های زیر نمایشگر خود قرار دارد. این دوربین‌ها از سیستم لنزهای اپتیکی فری‌فرم اختصاصی کمپانی استفاده می‌کنند. این سیستم، عبور بهینه نور برای ارتقاء کیفیت تصویر را تضمین نموده و در نتیجه یکی از محدودیت‌های فعلی در دوربین‌های زیر نمایشگر را برطرف می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها شرکت اپل نمونه‌های اولیه دوربین‌های زیر نمایشگر را از تامین‌کنندگان خود دریافت نموده است؛ اما عملکرد آنها را رضایت‌بخش نمی‌داند.

راس یانگ؛ مدیرعامل موسسه Display Supply Chain Consultants ادعا کرده که اپل احتمالا تا سال 2025 به استفاده از سیستم فیس آی‌دی زیر نمایشگر در آیفون‌های پرو خود روی خواهد آورد.

انتظار می‌رود که نخستین آیفون با طراحی تمام‌صفحه، سیستم فیس آی‌دی و دوربین زیر نمایشگر در سال 2027 روانه بازار خواهد شد.

نقشه راه توسعه نمایشگر آیفون که توسط موسسه Display Supply Chain Consultants منتشر شده است.

1 در مورد “نخستین آیفون اپل با دوربین زیر نمایشگر پس از سال 2026 عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH