بهای جهانی آیفون 6 اعلام شد! از 3 تا 5 میلیون تومان

iPhone-6-Plus-photos

آیفون 6 بالاخره معرفی شد و همگی منتظر قیمت نهایی و جهانی آن هستیم.

با توجه به سیاست‌های این شرکت و سابقه‌ای که از سری آیفون سراغ داریم، توقع قیمت پایین برای پرچم‌دار کنونی اپل کمی غیر منطقی است. هر دو مدل معرفی شده یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، از تاریخ 19 سپتامبر به طور رسمی در کشورهای ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان، کانادا، استرالیا، ژاپن، هنگ کنگ و سنگاپور عرضه خواهد شد.

اما قیمت پایه و آغازین این محصولات شیک اپل چه قدر است؟!

آیفون 6 (نسخه 4.7 اینچی) با رنج قیمتی 700 تا 900 یورو (540 تا 700 پوند) بر اساس نوع درخواستی شما یعنی نسخه‌های 16، 64 و 128 گیگابایتی متغیر خواهد بود. مشاهده می‌کنید که امسال نسخه 32 گیگابایتی آیفون 6 عرضه نخواهد شد. هنوز مشخص نیست اپل چرا و بر چه اساسی نسخه 16 گیگابایتی را به جای 32 گیگی برگزیده است؟

پس از هم اکنون برای خرید آیفون 6 نسخه 4.7 اینچی، حداقل 3 میلیون تومان و حداکثر 4 میلیون تومان کنار بگذارید. چون طبیعتا این قیمت‌ها با رسیدن به کشور ما در ابتدای عرضه، حداقل 20 تا 30 درصد گران‌تر نیز خواهد شد.

اما برادر بزرگ‌تر آیفون 6، با رنج قیمتی 800 یورو تا 1000 یورو (620 تا 790 پوند) به استقبال شما خواهد آمد. در واقع نسخه 16 گیگابایتی آن 900 یورو و 128 گیگابایتی آن 1000 یورو ناقابل قیمت خواهد داشت.

اگر قصد خرید این فبلت غول پیکر را دارید، حداقل 3.5 میلیون و حداکثر نزدیک به 4.5 میلیون تومان کنار بگذارید! باز هم به همان دلیلی که برای نسخه قبل بیان کردیم.

هر دو مدل را می‌توانید در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری سفارش دهید.

20 در مورد “بهای جهانی آیفون 6 اعلام شد! از 3 تا 5 میلیون تومان”

  1. ایفون واقعا طراحیش عالیه و زیبایی خاصی داره و منحصر بفرده اما به نظر من الان دیگه گوشی زشت وجود نداره و مهم تر از زیبایی کاربرد و امکاناته که در ایران اندروید بیشتر جا افتاده و کاربرد بیشتری داره و اکثر برنامه سازان ایرانی فقط برای اندروید برنامه مینویسن…درضمن اندروید قابلیت شخصی سازی داره که ios نداره و من میتونم روی گوشی اندرویدیم از لانچر اپل گرفته تا ………… لانچر و لاکرهای مختلف نصب کنم و گوشیم طوری باشه.که خودم دوست دارم…ولی به هرحال این نظر شخصی منه و سلایق افراد مختلفه…

  2. منکه پولمو میدم z3 میخرم حالشو میبرم. آیفون هیچی نداره واقعا. سونی اگه همچین امکاناتیو بخواد در یک گوشی بذاره براش 1 تومن قیمت میذاره. اپل بنظرم مشتریهاشو پیدا کرده و دیگه به ارتقاء فکر نمیکنه.چون گوشی که باید 1 تومن بفروشه 3 تومن غالب میکنه به ملت.

  3. هر کی پول داره واسه ایفون فدا نکنه و غول سامسونگ نوت4 رو بخره.ایفون دیگه خیلی گرون شده الکی هم صبر نکنید چون قیمتش یه ریال هم پایین نمیاد.

  4. پاشین همه برین سه میلیون پول بدین
    آیفون ۶ بخرین بعد باهاش پز بدین
    والا
    بیایید دست به دست هم دهیم و از تهنا مزیت آیفون استفاده کنیم!

  5. واقا حیف نیست این همه پول واسه آ‌یفونی بِدی که نسبت به نسل قبلش به جز اندازش و طراحیش فرقی نکرده در حالی که گوشی های اندرویدی هم رده یا حتی خیلی بهتر از این با قیمت خیلی مناسب تر تو بازار هستن و دارن میان البته من نمی گم که آیفون گوشی خوبی نیست ولی هیچ وقت نباید به این امکانات این همه پول داد .

  6. اپل یه برنده برای کلاس گذاشتن، من مهندس IT هستم، من و همکارام هیچکدوم آیفون نداریم، چون پول برند نمی دیم، کارایی برامون مهمه

    1. گوشی هایی با سیستم عامل اندروید ک تقریبا همشون بعد از یک مدت هنگ میکنند من خودم اینو تجربه کردم .اما هنوز ندیدم iphone هنگ کنه.

      1. نمیخوام ناراحتت کنم اما الآن هر خری می دونه که رام گوشی های آندروید باید سالی یکبار عوض شه تا هنگ نکنه .
        بعد قدرتی که آندروید از سخت افزار گوشی در اختیار آدم میذارند هیچ سیستم عاملی تا حالا نذاشته.

  7. اپل واقعا غوغا کرد با گوشی شیکش حیف که گرونه ساعتشم که دیگه حرفی واسه گفتن نمیذاره معرکه هست کافیه برید و سرچ کنید و طراحی عالیشو ببینید دوربینشم 240 فریم اسلوموشن سینمایی میگیره ! که پر سرعت ترین دوربین عادی عاجزه!

      1. حسین جان اونوقت گوشیای دیگه مثل سونی یا سامسونگ چه فرقی کردن من گوشیم سامسونگه عوض نمیکنم با نوت 4 چون فرقی نداره ولی بی انصافی نکن این محشره

    1. پس کی بیاد به گوشی پلاستیکی سامسونگ پول بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ گرانی بی حکمت نیست من خودم راضی به این قیمت نجومی نیستم ولی کافیه بری یه سر http://www.apple.com/iphone-6/ میبینی چیزی که زده در حد فضایی این یعنی طراحی یعنی کیفیت میدونی انحنا دادن شیشه کار سختیه میدونی طراحی این آیفون شیک ترین طراحی تاریخ لقب گرفت؟

        1. داداش فلز سامسونگ با اپل فرق میکنه مثل فلز لامبورگینی با افتابه فلزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      1. انحنا دادن شیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        کجای iphone 6 & 6 plus انحنا داره بعدش این گوشی دیشب معرفی شده و هنوز به بازار جهانی ارزه نشده که تست سایت ها و شرکت ها روی آن انجام شود پس چرا الکی و بدون سنجش عقلی حرف می زنی .
        بعدش به نظر من این محصورل بد ترین محصول در طول تاریخ اپل است . آخه مدل کوچکتر این محصول باید 0/8 اینچ با مدل بزرگتر خود تفوت داشته باشد ؟؟؟ این سایز صفحه نمایش و باریکی بیش اندازه از خوش دستی محصول اپل کاسته می شود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH