اپل واچ سری 10 با طراحی باریک‌تر و امکانات جدید تندرستی در راه است

اپل واچ سری 9 همراه با سری آیفون 15 در ماه سپتامبر عرضه شد و اپل تنها تغییراتی جزئی را در این گجت پوشیدنی ایجاد کرد. تراشه جدید S9 شاخص‌ترین افزونه اپل واچ سری 9 به‌شمار می‌رفت. اگرچه این تراشه نسبت به نسل قبلی خود ارتقایافته است؛ اما طراحی خارجی و قالب فیزیکی دستگاه بدون تغییر باقی مانده است.

بر اساس یک گزارش جدید، اپل در سال 2024 و احتمالا به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اپل واچ قصد دارد تا ساعت هوشمند خود را بازطراحی نماید. اپل در سال 2024 ساعت هوشمند خود را با طراحی باریک‌تر و ویژگی‌های جدید مرتبط با سلامت عرضه خواهد کرد.

اپل واچ یک دستگاه همراه مناسب برای گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود و کمپانی با عرضه مدل 2024 قصد دارد تا این محصول را یک درجه ارتقاء دهد. مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ در آخرین شماره از خبرنامه Power On اعلام کرد که غول کوپرتینویی به‌دنبال بازطراحی کامل اپل واچ در سال 2024 است.

این تحلیل‌گر مدعی شده که اپل واچ سال آینده دارای حداقل یک مدل با طراحی بازبینی شده خواهد بود. از آنجا که اپل به تازگی ساعت هوشمند اپل واچ اولترا را عرضه نموده است؛ لذا به‌نظر می‌رسد که این برند در تلاش برای ارتقاء مدل استاندارد اپل واچ است. سال 2024 دهمین سالگرد عرضه اپل واچ به بازار بوده و این شرکت احتمالا در پی بازطراحی گجت پوشیدنی خود خواهد بود.

اپل در سال 2017 و به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار از گوشی آیفون X با الگوی طراحی جدید رونمایی کرد. از این رو در سال 2024 غول آمریکایی می‌تواند رویکرد مشابهی را برای اپل واچ دنبال نماید.

اگرچه در رابطه با این محصول جزئیات محدودی ارائه شده است؛ اما نسخه بازطراحی شده اپل واچ در سال 2024 احتمالا از قالب طراحی باریک‌تری برخوردار خواهد بود. بعلاوه اپل احتمالا از مکانیسم مغناطیسی جهت اتصال بندها رونمایی خواهد کرد. این پدیده، مکانیسم کشویی و قفل کنونی را ارتقاء خواهد داد.

اگرچه بازطراحی خارجی اپل واچ امری قریب‌الوقوع به‌نظر می‌رسد؛ اما در عین‌حال اپل واچ سری 10 یا اپل واچ X احتمالا از چند ویژگی جدید مرتبط با سلامت نیز بهره‌مند خواهد شد. به گفته مارک گورمن، مدل سال آینده اپل واچ قادر به تشخیص آپنه خواب و فشار خون بالا که تعداد زیادی از کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ خواهد بود.

اپل به منظور تحقق این امر احتمالا از ویژگی نظارت بر فشار خون از طریق مچ دست و الگوریتم‌های طراحی شده جهت سنجش فشار خون بالا استفاده خواهد کرد. برای سنجش آپنه خواب نیز می‌توان از معیارهای خواب و الگوهای تنفسی استفاده کرد. اگرچه ویژگی‌های جدید مرتبط با سلامت از جمله افزونه‌های بسیار خوشایند اپل واچ به‌شمار می‌روند؛ اما شاسی بازطراحی شده و نمایشگر جدید کماکان ویژگی‌های برجسته این محصول قلمداد خواهند شد.

همچنین اپل روی توسعه نمایشگرهای میکرو LED خود کار می‌کند. این نمایشگرها همراه با اپل واچ اولترا در سال 2025 یا 2026 معرفی خواهند شد. اکنون با اطمینان می‌توان فرض کرد که اپل در همان بازه زمانی ساعت هوشمند اپل واچ اولترا را بازطراحی خواهد کرد.

از سوی دیگر گزارش جدید مارک گورمن نشان می‌دهد که تمامی مدل‌های سری آیفون 16 مجهز به Capture Button با عملکردهای خاص دوربین خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH