مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام

چند ترفند برای حل مشکل تغییر پسورد اینستاگرام

در دنیای دیجیتالی امروز اکثر مردم اکانت اینستاگرام دارند‌ و در آن به اشتراک‌گذاری تصاویر، فیلم‌ها و موضوعات مورد علاقه خود می‌پردازند‌. اما گاهی می‌بینیم که در هنگام ریست کردن پسورد مشکلاتی به وجود می‌آید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام را بررسی کنیم‌.

ما همچنین قصد داریم چند ترفند برای حل این مشکل ارائه کنیم و تمام سوالاتتان را در این حیطه پاسخ بدهیم. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی است که امروزه افراد زیادی برای به اشتراک‌گذاری اتفاقات روزمره، تصاویر و ویدیوها از آن استفاده می‌کنند و به نوعی یک پل ارتباطی برای ارتباط بیشتر است.

توسعه‌دهندگان برنامه نیز سعی می‌کنند با ارائه آپدیت‌های مرتب باگ‌ها و اشکالات آن را برطرف کرده و تجربه بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. البته اکنون به نظر می‌رسد که این آپدیت‌ها کار دست برخی از کاربران داده است! بروزرسانی‌های اخیر موجب شده‌اند که بعضی از افراد هنگام ورود به اکانتشان دچار مشکل شوند.

یکی از رایج‌ترین مشکلات این است که بسیاری از کاربران اینستاگرام پس از تغییر پسورد خود با پیام ریست پسورد به درستی انجام نشد مواجه می‌شوند. اما برای حل مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام چه باید کرد؟ اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید و نمی‌دانید که در هنگام رخ دادن اتفاقاتی مانند مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام چه باید کنید، بهتر است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام

اگر شما نیز به تازگی با چنین مشکلی مواجه شده‌اید و نتوانستید پسورد اینستاگرام خود را تغییر دهید، اصلا نگران نباشید. چون ما قصد داریم چند ترفند کاربردی را در اینجا برای شما ارائه کنیم تا به راحتی مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام را حل کنید.

چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اغلب اینترنت ضعیف از جمله عواملی است که موجب می‌شود با پیام پسورد به درستی تنظیم نشد مواجه شوید. برای حل این مسئله سعی کنید در ابتدا اینترنت دستگاه یا مودم را ریست یا ریستارت کنید. پس از آن دوباره به اینستاگرام برگردید و نسبت به تغییر پسورد اقدام کنید. احتمالا این بار به راحتی بتوانید مشکل پسورد را حل کنید.

عدم تطابق ایمیل

خیلی وقت‌ها آدرس ایمیلی که در ابتدا برای اکانت اینستاگرام خود تعیین کرده بودید با ایمیل جدیدی که می‌خواهید برای ریست پسورد استفاده کنید، تطابق ندارد. همین امر موجب می‌شود که در پروسه تغییر پسورد خود دچار مشکل شوید.

برنامه اینستاگرام را بروزرسانی کنید

گاهی اوقات دستگاه به طور خودکار اینستاگرام را آپدیت نمی‌کند، در نتیجه با مشکلاتی در تغییر پسورد مواجه می‌شوید. اگر یک دستگاه اندرویدی دارید به فروشگاه گوگل پلی استور بروید و از طریق مراحل پایین اقدام کنید:

  1. به بخش پروفایل بروید و Manage apps & device را انتخاب کنید.
  2. در پایین بخش Updates available به دنبال بروزرسانی‌های جدید باشید.
  3. اگر اینجا آپدیتی برای اینستاگرام وجود داشت، نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

کاربران آیفون نیز می‌توانند از مراحل پایین نسبت به حل این مشکل اقدام کنند:

  1. در ابتدا وارد اپ استور شوید و به بخش Apps در پروفایل خود بروید.
  2. سپس بروزرسانی‌های جدید را بررسی کنید.
  3. در اینجا روی اینستاگرام بزنید تا برنامه آپدیت شود.

مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام

پس از آپدیت کردن برنامه مطمئن شوید که قبل از تغییر پسورد اینستاگرام نسبت به ریستارت دستگاه خود اقدام کنید.

اگر هیچ بروزرسانی وجود ندارد یا در آپدیت کردن برنامه اینستاگرام مشکل دارید از لینک پایین برای نصب دوباره آن استفاده کنید:

به وسیله فیسبوک وارد اکانت خود شوید

اگر در گذشته اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک متصل کرده بودید حالا می‌توانید با این کار مشکل تغییر پسورد را حل کنید. برای وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود از طریق فیسبوک از این مراحل استفاده کنید:

  1. در ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  2. سپس به دنبال گزینه Log in with Facebook بگردید.
  3. در نهایت دستورالعمل‌های بعدی را انجام بدهید تا از این طریق وارد اکانت خود شوید.
حمله فیشینگ اینستاگرام چیست و چگونه باید از آن پیشگیری کرد؟

زمانی که وارد اکانت خود شدید می‌توانید نسبت به تغییر پسورد کنونی خود اقدام کنید. در نهایت باید اشاره کنیم که این راه حل تنها برای افرادی که در گذشته اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک متصل کرده بودند کاربردی است، در غیر این صورت باید از دیگر ترفندها که در ادامه آنها را ذکر می‌کنیم استفاده کنید.

پاکسازی داده پنهان مرورگر

بسیاری از کاربرانی که از مشکل ریست پسورد رنج می‌برند اعلام کرده بودند که پس از پاک کردن داده پنهان مرورگری که با آن قصد داشتند وارد لینک ریست شوند، مشکل حل شده است. برای شروع به مرورگر خود بروید:

  1. روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست بزنید و به تنظیمات بروید.
  2. پس از انتخاب Privacy and security، گزینه Clear Browsing Data را انتخاب کرده و همه بخش‌ها را تیک بزنید.
  3. در نهایت روی Clear data بزنید.

مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام

پاک‌سازی داده پنهان اینستاگرام

همانطوری که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم، داده پنهان مرورگر می‌تواند در تغییر پسورد مشکلاتی را به وجود بیاورد. این مشکل حتی با پاکسازی داده اینستاگرام نیز حل می‌شود. پس هرچه سریعتر نسبت به پاکسازی داده پنهان اینستاگرام اقدام کنید. برای این کار در اندروید از روش پایین استفاده کنید:

  1. به تنظیمات بروید و Apps بزنید.
  2. اینستاگرام را انتخاب کنید و روی Storage Usage ضربه بزنید.
  3. در پایین، Clear cache را انتخاب کنید.

در آیفون:

برای پاک کردن داده پنهان اینستاگرام در آیفون‌های قدیمی، حتما باید برنامه را در ابتدا حذف کنید. ولی اگر iOS 11 یا بالاتر دارید، بدون حذف کردن برنامه، داده پنهان آن را پاک کنید. برای این کار:

  1. به تنظیمات بروید.
  2. روی General بزنید و iPhone Storage را انتخاب کنید.
  3. حالا Instagram را سرچ کنید و روی آن بزنید. در آیفون قدیمی روی Delete بزنید، در نسخه‌های جدیدتر نیز از Offload App استفاده کنید.

مشکلات تغییر پسورد اینستاگرام

استفاده از Incognito Mode

در زمانی که می‌خواهید پسورد اینستاگرام خود را ریست کنید ولی لینک آن به شماره تلفن شما فرستاده نمی‌شود از این روش استفاده کنید.

گاهی وقت‌ها که برای تغییر پسورد اینستاگرام مشکل دارید می‌توانید از مود ناشناس استفاده کنید. این روش به کاربران امکان می‌دهد تا لینک‌های دچار مشکل را به راحتی باز کنند. برای این کار از مراحل زیر استفاده کنید:

  1. در ابتدا باید از صفحه ورود به اکانت، Get help with logging in را انتخاب کنید و از این بخش لینک ریست پسوردی که دریافت کرده‌اید را کپی کنید.
  2. سپس وارد یکی از مرورگرهای خود در گوشی شوید.
  3. در اینجا باید یک تب ناشناس جدید باز کنید و لینکی که در بالا کپی کرده بودید را در این بخش پیست کنید.
  4. حالا باید پسورد جدید خود را که می‌خواهید به عنوان پسورد ریست استفاده کنید وارد کنید.
  5. در نهایت تغییرات را ذخیره کنید تا پسورد شما تغییر کند.

اینستاگرام را دوباره نصب کنید

دوباره نصب کردن اینستاگرام گاهی وقت‌ها می‌تواند مشکلات ریست پسورد را حل کند. برای انجام این کار از روش پایین اقدام کنید:

  1. در هوم اسکرین روی برنامه اینستاگرام ضربه بزنید و برای چند ثانیه نگه داشته باشید.
  2. اگر گوشی اندروید دارید روی Uninstall بزنید و اگر از آیفون استفاده می‌کنید گزینه Remove App را انتخاب کنید.
  3. حالا با توجه به نوع دستگاه خود وارد گوگل پلی استور یا اپ استور شوید و نام اینستاگرام را در قسمت سرچ جستجو کنید.
  4. برنامه را انتخاب کنید و روی Install یا Get بزنید. در نهایت وارد برنامه شوید.

چگونه برای تغییر پسورد اینستاگرام لینک جدید دریافت کنیم؟

زمانی که با ریست پسورد خود مشکل دارید می‌توانید درخواست کنید تا از طریق شماره تلفن همراه یا ایمیلتان لینکی برای تغییر پسورد آن ارسال شود. اگر لینک قبلی به شماره تلفن همراه شما ارسال شده بود ولی نتوانستید وارد آن شوید سعی کنید در درخواست جدیدی لینک جدید را از طریق ایمیل خود دریافت کنید یا برعکس.

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

برای انجام این کار از مراحل پایین استفاده کنید:

  1. وارد برنامه اینستاگرام شوید و در صفحه ورود روی Forgot your password یا Get help with logging in بزنید.
  2. سپس آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه یا یوزرنیم خود را در این بخش تایپ کنید.
  3. روی Next بزنید.
  4. حالا یکی از گزینه‌های Send an Email یا Send an SMS message را انتخاب کنید.

اگر Send an Email را انتخاب کردید، اینستاگرام دو گزینه Log in as your username یا Reset your password را به شما نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید وارد اکانت شوید و سپس پسورد اینستاگرام خود را عوض کنید، Log in as your username را انتخاب کنید، در غیر این صورت اگر می‌‌خواهید پسورد را فورا عوض کنید روی دکمه Reset your password بزنید.

حالا پسورد جدید خود را دو بار در اینجا بنویسید و روی Reset Password کلیک کنید.

اگر روش Send an SMS انتخاب کرده بودید، کد تاییدی از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود. اکنون باید این کد را وارد کنید تا بتوانید حساب اینستاگرام خود شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH