گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل

از چه روش‌هایی شارژ اضطراری ایرانسل بگیریم؟

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل اصلا کار دشواری نیست و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در زمان‌های حساس به مکالمه ادامه دهید.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام مکالمه شارژ سیم کارت اعتباری‌تان تمام شده باشد و به اینترنت و کارت بانکی خود نیز دسترسی نداشته باشید‍؟ در چنین شرایطی چه باید کرد؟ یکی از قابلیت‌های خوبی که شرکت ایرانسل برای مشتریان ایجاد کرده سیستم شارژ اضطراری است.

شارژ اضطراری ایرانسل در موقعیت‌هایی که اینترنت ندارید و نمی‌توانید از کارت بانکی خود استفاده کنید بسیار کاربردی خواهد بود. بنابراین بدون نیاز به پرداخت پول هم می‌توانید در شرایط ضروری با دوستان و نزدیکان خود مکالمه کنید و پیامک ارسال کنید.

یکی از مشکلاتی که سیم کارت‌های اعتباری دارند، تمام شدن شارژ سیم کارت است که ممکن است این مشکل در زمان‌های حساس رخ دهد. گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل اصلاً کار دشواری نیست و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در زمان‌های حساس به مکالمه ادامه دهید و یا پیامک ارسال کنید.

در ادامه این مطلب به سراغ معرفی تمام ترفندهایی که می‌توانید برای گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل از آنها استفاده کنید می‌رویم و هر کدام از آنها را برای شما شرح خواهیم داد، پس اگر اطلاعات زیادی درباره گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل ندارید، با ما همراه باشید تا با شرایط این قابلیت و کد دستوری و سایر ترفندها آشنا شوید.

شارژ اضطراری ایرانسل چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطوری که در مقدمه نیز به شما توضیح دادیم شرکت ایرانسل به مشترکین خود امکان می‌دهد تا در مواقع حساس بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنند. برای انجام این کار به اینترنت یا کارت بانکی نیازی ندارید.

بستن تبلیغات پیامکی در همراه اول و ایرانسل با چند روش تضمینی

قبل از اینکه به سراغ نحوه گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل برویم باید بدانید که برای استفاده از این ترفند باید شرایطی داشته باشید:

  • سه ماه از فعال شدن سیم کارت اعتباری ایرانسل شما گذشته باشد.
  • در یک ماه گذشته 10 هزار تومان تراکنش انجام داده باشید.

اگر دو شرط بالا را دارید می‌توانید نسبت به گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل اقدام کنید. برای گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل چند روش وجود دارد و ما در ادامه به بررسی آنها پرداخته‌ایم. بیایید روش اول را با هم بررسی کنیم.

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل

کد شارژ اضطراری ایرانسل از طریق SSID

اولین روشی که برای گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل استفاده می‌شود شماره‌گیری کد *815# است. برای این کار از مراحل زیر استفاده کنید:

  1. در ابتدا وارد برنامه تماس تلفن هوشمند خود شوید و کد *815# را شماره‌گیری کنید.
  2. پس از شماره گیری این عدد، پنجره‌ای روی صفحه به نمایش در می‌آید، حالا عدد یک را وارد کنید.
  3. پس از وارد کردن گزینه 1، مبلغ 500 تومان به اعتبار حساب شما واریز شده و می‌توانید از آن برای تماس و پیامک استفاده کنید.
  4. برای دسترسی به اینترنت اضطراری یک روزه، 7 روزه یا 30 روزه می‌توانید در ابتدا همان کد بالا را از برنامه تلفن خود شماره‌گیری کنید و سپس بسته به نوع درخواست خود یکی از اعداد 2، 3 یا 4 را انتخاب کنید.
  5. پس از آن بسته مورد نظر شما فعال می‌شود.

در این روش تنها مبلغ 500 تومان اعتبار حساب دریافت خواهید کرد. پس اگر می‌خواهید تا 10 هزار تومان اعتبار داشته باشید، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل

دریافت شارژ اضطراری از طریق برنامه ایرانسل من

ایرانسل نیز مانند دیگر شرکت‌ها اپلیکیشن کاربردی را برای مشترکین خود ایجاد کرده تا بتوانند بدون هیچ دردسری شارژ بخرند، بسته اینترنتی دریافت کنند و یا به گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل اقدام کنند. این روش برای افرادی مفید است که اینترنت داشته باشند و بتوانند با استفاده از آن وارد برنامه ایرانسل من شوند. برای استفاده از قابلیت شارژ اضطراری ایرانسل از روش زیر اقدام کنید:

در ابتدا در گوشی هوشمند خود وارد برنامه ایرانسل من شوید و سپس روی گزینه حساب من بزنید.

حالا در این بخش روی خدمات اضطراری قرمز رنگ کلیک کنید و طبق نیاز خود شارژ اضطراری یا اینترنت اضطراری را انتخاب کنید.

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل

به همین راحتی توانستید شارژ یا اینترنت اضطراری ایرانسل را فعال کنید.

رمز شارژ اضطراری از طریق پیامک

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل مراجعه به بخش پیامک گوشی است. شما می‌توانید با مراجعه به این بخش بدون نیاز به اینترنت یا کارت بانکی خود از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید. برای این کار مراحل پایین را بخوانید:

  1. در قدم اول وارد برنامه پیامک دستگاه شوید و در بخش شماره تلفن عدد 815 را یادداشت کنید.
  2. پس از آن در بخش متنی میزان مبلغی که برای شارژ اضطراری به آن نیاز دارید را وارد کنید که این مبلغ می‌تواند تا صد هزار ریال متغیر باشد.

نکته مهم: حتماً باید مبلغ شارژ را به ریال وارد کنید. همچنین برای ارسال پیامک به این شماره نیازی نیست که سیم کارت شما شارژ داشته باشد، چرا که استفاده از خدمات این بخش کاملاً رایگان خواهد بود و در همان زمان هیچ هزینه‌ای برای مشترک گرامی در پی نخواهد داشت.

دریافت کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان است؟

همانطوری که در بالا به آن اشاره کردیم، افراد می‌توانند بدون پرداخت هیچ مبلغی شارژ اضطراری ایرانسل را دریافت کنند، ولی خوب است بدانید که بعدا پس از دریافت شارژ باید به ازای هر 500 تومان، 50 تومان به ایرانسل پرداخت کنید. برای مثال اگر تنها 5000 تومان شارژ اضطراری دریافت کردید، پس از آن در آینده مبلغ 5500 تومان از حسابتان کسر خواهد شد. بنابراین می‌توانید پس از دریافت شارژ، هزینه شارژ اضطراری را در آینده پرداخت کنید.

پرداخت قبض تلفن‌ همراه در هر سه اپراتور کشور از چه طریقی قابل انجام است؟

برای لغو شارژ اضطراری چه کنیم؟

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که پس از فعال کردن شارژ اضطراری ایرانسل نظرمان عوض می‌شود و تصمیم می‌گیریم که آن را غیرفعال کنیم. خب باید به شما بگوییم که در چنین مواقعی امکان انجام این کار وجود ندارد و شما نمی‌توانید سرویس شارژ اضطراری ایرانسل را غیرفعال کنید، بنابراین باید از آن استفاده کنید.

دلیل فعال نشدن شارژ اضطراری ایرانسل

همانطوری که در این مطلب به آن اشاره کردیم برای اینکه بتوانید از سرویس شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید باید دو شرط لازم را در اختیار داشته باشید، این شرط‌ها شامل فعال شدن حساب بیشتر از سه ماه گذشته و انجام تراکنش مالی به مبلغ حداقل 10 هزار تومان در یک ماه گذشته هستند. اگر هر کدام از شرط‌های بالا را ندارید مسلماً نمی‌توانید از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید.

امیدواریم که توانسته باشید با هر کدام از روش‌های بالا نسبت به خریداری شارژ اضطراری ایرانسل اقدام کنید. به ما بگویید که شما از کدام روش برای گرفتن شارژ استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود درباره این موضوع را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH