سامسونگ از تلویزیون‌های میکرو LED شفاف خود رونمایی کرد

شرکت سامسونگ ضمن برگزاری رویدادی پیش از آغاز به کار نمایشگاه CES 2024 از تلویزیون‌های جدید Neo QLED، اولد و میکرو LED جدید خود رونمایی کرد. برند کره‌ای در جریان رویداد هوش مصنوعی خود، نسل جدید تلویزیون‌های میکرو LED با پنل شفاف را به معرض نمایش گذاشت.

فناوری جدید نمایشگر میکرو LED سامسونگ دارای طراحی شفافی است که به کاربران امکان می‌دهد تا آنچه که در پشت صفحه‌نمایش قرار گرفته را مشاهده کنند. این فناوری برای برخی موارد کاربری از جمله تابلوهای امتیازی غول‌پیکر در خانه‌ها و استادیوم‌ها فوق‌العاده هستند. همچنین می‌توان از این تلویزیون‌ها برای اهداف تجاری و نمایش تبلیغات نوآورانه نیز استفاده کرد.

این پنل شبیه به شیشه است؛ چرا که تراشه‌های میکرو LED با استفاده از فرآیندهای دقیق روی یک تکه شیشه چاپ شده و بدین‌ترتیب هرگونه درز و شکستگی از بین خواهد رفت.

پنل‌های میکرو LED جدید سامسونگ دارای طراحی ماژولار هستند؛ بنابراین کاربران برای ایجاد یک تلویزیون با هر نسبت ابعاد، شکل یا اندازه دلخواه می‌توانند از آنها استفاده کنند. سری جدید تلویزیون‌های میکرو LED در اندازه‌های 76، 89، 101 و 114 اینچی موجود و قابل استفاده هستند.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این تلویزیون‌ها هنوز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که بهای آنها در ایالات‌متحده برابر با چندین هزار دلار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH