نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین سامسونگ گلکسی S24 اولترا منتشر شد

دیشب سامسونگ از 3 پرچمدار جدید سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد و اکنون نخستین تصاویر ثبت شده با دوربین‌های برترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S24 اولترا در فضای آنلاین منتشر شده است.

این تصاویر با استفاده از سیستم دوربین Quad Tele جدید سامسونگ با فناوری هوش مصنوعی به ثبت رسیده‌اند. این تصاویر بیش از آنکه یک تست تخصصی باشند؛ صرفا یک برداشت ابتدایی به‌شمار می‌روند. هنگامی‌که تصاویر در یک فضای کنترل شده به ثبت می‌رسند؛ نقد و قضاوت در خصوص عملکرد دوربین، چندان ممکن نخواهد بود.

دوربین‌های تله‌فوتو مورد استفاده در گلکسی S22 اولترا و گلکسی S23 اولترا از بزرگنمایی اپتیکال 3 و 10 برابری پشتیبانی می‌کردند؛ اما این‌بار سامسونگ برای گلکسی S24 اولترا از دو دوربین تله‌فوتو جدید با بزرگنمایی اپتیکال 3 و 5 برابری بهره گرفته است.

دوربین جدید با زوم اپتیکال 5 برابری دارای یک سنسور بسیار بزرگ‌تر 1/2.6 اینچی است. سامسونگ ادعا کرده که این دوربین به اندازه ماژول زوم اختصاصی که با آن جایگزین شده است؛ قادر به ثبت تصاویر با کیفیت بالا و بزرگنمایی 10 برابری خواهد بود.

دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری دارای زاویه OIS دو برابر عریض‌تر بوده و پیکسل‌های آن در مقایسه با دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری 1.6 برابر بزرگ‌تر هستند.

در ادامه تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S24 اولترا با بزرگنمایی در محدوده 0.6 تا 100 برابری به معرض نمایش گذاشته شده است.

قدرت چشمگیر گوشی در زمینه هوش مصنوعی مدیون استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است. وجود موتور پردازشی پرو ویژوال نیز عملکرد مطلوب‌تر در زمینه حذف نویز و همچنین ثبت تصاویری با ویژگی‌های برتر را تضمین می‌کند.

در ادامه، تصاویر دیگری از یک صحنه که توسط دوربین تله‌فوتو جدید با بزرگنمایی 1، 3، 5 و 10 برابری به ثبت رسیده را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH