نخستین رندرهای گوشی گوگل پیکسل 9 پرو در فضای وب منتشر شد

یک افشاگر مشهور با نام استیو همرستوفر که با شناسه مستعار OnLeaks نیز شناخته می‌شود؛ اخیرا رندرهای باکیفیتی از گوشی پرچمدار نسل بعدی گوگل موسوم به پیکسل 9 پرو را منتشر کرده است. این در حالیست که دستگاه مورد اشاره در فصل پاییز آینده عرضه خواهد شد.

بر این اساس پیکسل 9 پرو با مدل نسل فعلی یعنی پیکسل 8 پرو تفاوت‌های محسوسی خواهد داشت. این‌بار از لبه‌های گرد شده خبری نبوده و گوشی جدید مجهز به نمایشگر و فریم تخت خواهد بود.

همچنین بلوک دوربین نیز از ظاهر متفاوتی برخوردار است؛ اگرچه کماکان 3 ماژول مختلف را در خود جای می‌دهد.

نکته جالب توجه اینکه نمایشگر گوگل پیکسل 9 پرو در مقایسه با پرچمدار فعلی، اندازه کوچک‌تری خواهد داشت. به بیان دقیق‌تر طول قطر نمایشگر گوشی از 6.7 به حدودا 6.5 اینچ کاهش پیدا خواهد کرد. ابعاد گوگل پیکسل 9 پرو معادل با 162.7×76.6×8.5 میلی‌متر خواهد بود.

بلوک دوربین از برآمدگی قابل‌توجهی برخوردار بوده و با در نظر گرفتن آن، میزان ضخامت دستگاه به 12 میلی‌متر خواهد رسید. این موضوع بدان معناست که بلوک دوربین به اندازه 3.5 میلی‌متر از پنل پشتی گوشی بیرون خواهد زد.

استیو همرستوفر در زمینه انتشار رندرهای معتبر از گوشی‌های هوشمند مختلف پیش از معرفی آنها دارای سابقه‌ای طولانی است. وی در گذشته رندرهای دقیقی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی S21، هواوی میت 40، گوگل پیکسل 5، سونی اکسپریا XZ4 و گوگل پیکسل 4XL را منتشر کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH