عرضه قاب های متنوع گوشی گوگل سری پیکسل 7 و پیکسل 8 در ایران دیجی مال

برند های زیادی در طی سالیان گذشته به تولید گوشی های هوشمند رده بالا و خاص روی آورده اند و توانسته اند محصولات بسیار جذاب و خاصی را به بازار شلوغ گوشی های هوشمند عرضه کنند! بدون شک گوشی های هوشمند ساخته شده توسط گوگل یعنی گوشی های گوگل پیکسل که ادامه دهنده راه سری گوشی های خاطره انگیز و جذاب نکسوس این برند می‌باشند یکی از جذاب ترین محصولات جذاب و خاص موجود در بازار می‌باشند! این برند با بکارگیری از نرم افزار روان و همواره بروز و همچنین هماهنگی فوقالعاده بین نرم افزار و سخت افزار و از همه مهم تر عملکرد بسیار عالی در بخش دوربین توانسته است تا سری گوشی های Pixel خود را به محصولات محبوب و موفق تبدیل کند! این محبوبیت به بازار کشورمان نیز سرایت کرده است و بسیاری از کاربران موجود در کشورمان بدنبال تهیه گوشی های هوشمند گوگل پیکسل می‌باشند تا از این محصولات فوقالعاده استفاده کنند! اما یکی از مشکلات اساسی ای که در مورد این محصولات وجود دارد که ممکن است کاربران زیادی را آزار داده باشد، مشکل کمبود لوازم جانبی متنوع، باکیفیت و بادوام می‌باشد! همچنین در برخی از شرایط تعمیرات این محصولات می‌تواند هزینه بسیار زیادی را برای کاربران داشته باشد! اگر شما هم از کاربران این محصولات می‌باشید و بدنبال تهیه انواع گارد و کاور جذاب و بادوام مناسب سری گوشی های گوگل پیکسل می‌باشید در ادامه با معرفی قاب های متنوع گوشی گوگل پیکسل 7 و پیکسل 8 موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال همراه باشید!

قاب گوشی پیکسل 7

ابتدا از یکی از پرچم داران اقتصادی و محبوب این سری یعنی گوشی گوگل Pixel 7 شروع می‌کنیم! این گوشی همانطور که انتظار می‌رود از بدنه ای پرمیوم استفاده می‌کند و از فریم کناری آن توسط آلومینیوم و از بدنه پشتی آن توسط شیشه مقاوم Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود که عملکرد مناسبی در برابر ضربات مختلف دارد! اما باتوجه به خاص بودن این گوشی و همچنین دشوار بودن تعمیرات محصولات گوگل پیکسل، تهیه انواع قاب بادوام به شما کاربران عزیز پیشنهاد می‌شود! قاب سیلیکونی گوشی گوگل Pixel 7 یکی از لوازم جانبی اقتصادی باکیفیت و مناسب این گوشی پرچم دار می‌باشد. این قاب سیلیکونی از دوام مناسبی بهره می‌برد و با استفاده از آن می‌توانید مقاومت و دوام بدنه پشتی و فریم کناری گوشی موبایل گوگل پیکسل 7 خود را افزایش دهید! همچنین این قاب سیلیکونی در برابر جذب اثر انگشت و قطره های آب مقاومت قابل قبولی دارد و به سرعت و در استفاده های کوتاه مدت اثر انگشت زیادی را برروی سطح بدنه خود جذب نمی‌کند! در ادامه یکی از ویژگی های جذاب این قاب سیلیکونی طراحی بسیار دقیق و استاندارد آن می‌باشد که به لطف آن با نصب این قاب می‌توانید با مشکلاتی مانند جدا شدن گلس و یا سختی در دسترسی به بخش های مختلف گوشی هوشمند مانند دکمه های ولوم و پاور و یا پورت شارژ گوشی موبایل خود خداحافظی کنید چرا که این قاب با برش های بسیار دقیق و حرفه ای تولید شده است!

همچنین علاوه بر قاب سیلیکونی یکی دیگر از انواع گارد و کاور مناسب گوشی گوگل Pixel 7 موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال که از طراحی بسیار خاصی بهره می‌برد قاب طرح مخمل GOOGLE PIXEL 7 برند AIORIA می‌باشد! این قاب طرح مخملی از طراحی بسیار شیک و زیبایی استفاده می‌کند و اگر همزمان بدنبال افزایش مقاومت بدنه پشتی و فریم کناری گوشی موبایل گوگل پیکسل 7 خود می‌باشید این قاب به لطف طراحی بسیار زیبا و جنس بادوام و باکیفیت خود می‌تواند یک انتخابی جذاب برای کاربران این گوشی موبایل باشد!  بدنه قاب طرح مخمل GOOGLE PIXEL 7 برند AIORIA در تست های مختلف در برابر ضربات مختلف و حتی سقوط های ناگهانی دوام بسیار مناسبی از خود نشان داده است! همچنین این محصول از لیز خوردن گوشی Google Pixel 7 شما تا حد زیادی به لطف سطح بدنه پشتی خود جلوگیری می‌کند! همانند قاب سیلیکونی مناسب این گوشی، در قاب طرح مخمل GOOGLE PIXEL 7 برند AIORIA شاهد استفاده از طراحی حرفه ای و استانداردی می‌باشیم تا محدودیتی در حین کارکردن با گوشی موبایل خود تجربه نکنید! در آخر یکی دیگر از ویژگی های این قاب وزن کم آن می‌باشد، این محصول برخلاف برخی از قاب های بادوام موجود در بازار از وزن کمی بهره می‌برد و با نصب آن متوجه افزایش وزن زیادی نخواهید بود و می‌توانید تا ساعت ها و بدون خستگی از گوشی موبایل گوگل Pixel 7 خود در کنار این قاب زیبا استفاده کنید! شما کاربران عزیز گوشی موبایل گوگل Pixel 7 جهت تهیه قاب سیلیکونی و قاب طرح مخمل مناسب این گوشی و همچنین بازدید از دیگر محصولات ما و خرید قاب گوشی پیکسل 7 می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال مراجعه کنید و محصولات موجود در فروشگاه را با ارسال فوری و رایگان به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید!

قاب گوشی پیکسل 7 پرو

در ادامه به یکی دیگر از اعضای خانواده سری گوگل پیکسل 7 می‌رسیم یعنی قدرتمند ترین عضو آن گوشی گوگل پیکسل 7 پرو! این گوشی متاسفانه در بخش مقاومت و کیفیت ساخت تفاوتی با نسخه عادی خود ندارد و گوگل ترجیح داده است مقاومت‌ و کیفیت ساخت این سری را در یک سطح نگه دارد! این مدل به بدنه پشتی شیشه ای مجهز شده است که از نوع مات نمی‌باشد و مستعد جذب اثر انگشت و آلودگی های زیادی می‌باشد! همچنین علاوه بر آن بدنه شیشه ای این گوشی باعث لیز خوردن گوشی موبایل شما می‌شود و احتمال سقوط گوشی موبایل شما درصورت عدم استفاده‌ از لوازم جانبی باکیفیت بیشتر از گذشته می‌شود و از آنجایی که گوشی های گوگل پیکسل در کشورمان به صورت رسمی عرضه نمی‌شوند تعمیرات چنین محصولاتی چالشی بسیار جدی برای کاربران می‌باشد! اما نگران نباشید در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال می‌توانید انواع قاب باکیفیت و بادوام مناسب این سری را پیدا کنید! قاب فیبر کربن گوشی گوگل Pixel 7 Pro یکی از قاب های با طراحی مناسب و قیمتی اقتصادی می‌باشد که می‌تواند انتخابی بسیار جذاب برای گوشی گوگل Pixel 7 Pro شما باشد! این قاب در بخش ظاهر و طراحی عملکرد مناسبی دارد! این قاب با ظاهری زیبا در رنگ های متنوع و جذاب برای پوشش سلایق مختلف به ویژه نسل جوان موجود می‌باشد و ظاهری زیبا به گوگل پیکسل 7 پرو شما هدیه می‌دهد! اما اگر کمی از ظاهر این قاب فاصله بگیریم به مقاومت و دوام آن می‌رسیم! در این بخش نیز قاب فیبر کربن گوشی گوگل پیکسل 7 پرو موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال عملکرد بسیار خوبی دارد! ممکن است بپرسید این قاب فیبر کربنی تا چه حدی مقاوم است؟ باید به شما بگوییم این محصول به لطف استفاده از جنس بادوام و باکیفیت بالا از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌ توانند در برابر سقوط های ناگهانی نیز تا حدودی از بدنه پشتی شیشه ای گوشی موبایل شما محافظت کند! در نهایت یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول مقاومت آن در برابر خط و خش می‌باشد که باعث می‌ شود بدنه این محصول به راحتی میزبان خط و خش نباشد!

همچنین علاوه بر قاب فیبر کربن مناسب این گوشی یکی دیگر از قاب های جذاب مناسب این گوشی جذاب که در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال موجود می‌باشد قاب ژله ای سخت GOOGLE PIXEL 7 PRO می‌باشد! این قاب ژله ای متفاوت تر از دیگر قاب های ژله ای موجود در بازار یا سایر فروشگاه های اینترنتی ظاهر می‌شود و از ویژگی های جذاب و مقاومت مثال زدنی ای استفاده می‌کند! قاب ژله ای سخت گوگل پیکسل 7 پرو به لطف طراحی شفاف خود ظاهر بدنه پشتی گوشی موبایل شما را مخفی نمی‌کند و درصورتی که علاقه ای به مخفی کردن ظاهر بدنه پشتی گوشی خود توسط قاب محافظ را ندارید این محصول انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد! اما این ها پایان ماجرا نیست و به مقاومت قاب ژله ای سخت گوشی گوگل PIXEL 7 PRO می‌رسیم! این قاب سخت از انعطاف کمی بهره می‌برد اما در مقابل در بخش مقاومت سربلند بیرون می‌آید و در برابر ضربات سنگین و نیمه سنگین و همچنین عدم جذب خط و خش عملکرد بسیار خوبی دارد و در کنار آن با وزن مناسب و طراحی استاندارد نیز همراه شده است و با پوشش کامل خود تمامی بخش های بدنه پشتی و فریم کناری گوشی گوگل Pixel 7 Pro شما را تحت محافظت خود قرار می‌دهد! شما کاربران عزیز جهت اطلاع از قیمت و خرید قاب گوشی پیکسل 7 پرو میتوانید به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال مراجعه کنید.

قاب گوشی پیکسل 8

در ادامه به یکی از تازه نفس ترین گوشی های این کمپانی می‌رسیم یعنی گوشی گوگل Pixel 8! سری گوشی های گوگل پیکسل 8 درحال حاضر جدید ترین پرچم دار این کمپانی می‌باشند! نسخه عادی این گوشی با مشخصات جذاب و قیمت مناسبی همراه شده است و احتمالا کاربران زیادی از آن استقبال می‌کنند! این گوشی در بخش طراحی در مقایسه با نسل قبلی خود بهبود هایی داشته است و ظاهر زیبا تری را دریافت کرده است اما در بخش مقاومت شاهد استفاده از متریال یکسان در نسخه عادی این گوشی و سری گوگل پیکسل 7 می‌باشیم! یعنیاستفاده از  بدنه پشتی شیشه ای از نوع گوریلا گلس وکتوس و فریم کناری آلومینیومی! متاسفانه گوگل از جدید ترین شیشه مقاوم موجود در صنعت گوشی های هوشمند در این مدل استفاده نکرده است و تنها در نسخه پرو این گوشی شاهد استفاده از شیشه مقاوم تری می‌باشیم! اما نگران نباشید شما کاربران عزیز در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال به انواع قاب گوشی گوگل پیکسل 8 دسترسی دارید که با تهیه آن ها میتوانید دوام و همچنین زیبایی این گوشی هوشمند را افزایش دهید! ابتدا از معرفی قابی با طراحی زیبا و خاص شروع می‌کنیم! قاب طرح مخمل گوشی گوگل مدل GOOGLE PIXEL 8 با طراحی بسیار شیک همراه شده است، این قاب در رنگ های متنوع خود تغییر زیادی در ظاهر بدنه پشتی این گوشی هوشمند ایجاد می‌کند و اگر بدنبال تهیه قابی با طراحی زیبا می‌باشید قاب طرح مخمل گوشی گوگل مدل GOOGLE PIXEL 8 پیشنهاد ما به شماست!  همچنین زیبایی تنها برگ برنده و ویژگی مثبت این قاب طرح مخملی نمی‌باشد و این محصول با دوام مناسبی نیز همراه شده است که با نصب آن میتوانید از بدنه پشتی شیشه ای و فریم کناری آلومینیومی گوگل پیکسل 8 خود در برابر سقوط ها و ضربه های ناگهانی محافظت کنید! یکی دیگر از ویژگی های این قاب طرح مخملی ضخامت و وزن کم آن می‌باشد که تجربه کاربری لذت بخشی را به شما هدیه می‌دهد!

در ادامه اگر بدنبال نمونه افتصادی و با طراحی مناسب می‌باشید پیشنهاد ما قاب فیبر کربن گوشی گوگل مدل GOOGLE PIXEL 8 می‌باشد! این قاب نیز در رنگ های جذابی تولید شده است و از وزن کم و دوام بسیار بالایی در کنار قیمت اقتصادی و جذاب خود بهره می‌برد! همچنین این قاب فیبر کربنی و قاب طرح مخمل گوشی گوگل مدل GOOGLE PIXEL 8 با طراحی و برش های دقیقی نیز همراه شده اند و در تجربه کاربری شما کاربران عزیز اختلالی ایحاد نمی‌کند و به راحتی می‌توانید به قسمت های مختلف گوشی موبایل گوگل پیکسل 8 خود مانند دکمه های ولوم و پاور دسترسی داشته باشید! شما کاربران عزیز جهت ثبت سفارش و خرید قاب گوشی پیکسل 8 با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال، وارد کننده لوازم جانبی گوشی های هوشمند می‌توانید محصولات موجود در فروشگاه را با ارسال فوری و رایگان به سراسر ایران دریافت کنید! همچنین امکان خرید حضوری برای کاربران ساکن تهران نیز فراهم شده است و تنها کافیست جهت خرید حضوری با شماره 36901506-021 از ساعت 11 الی 17 با ما در ارتباط باشید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH