گوشی هواوی P70 با دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های هوشمند آینده هواوی با نام تجاری سری P70 روانه بازار خواهند شد. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها این گوشی‌ها تا پایان ماه مارس یا اوایل آوریل عرضه خواهند شد.

اخیرا جزئیات زیادی درباره این گوشی‌ها منتشر شده است. اکنون اطلاعات مربوط به مشخصات دوربین دستگاه در فضای آنلاین فاش شده است.

به گفته Digital Chat Station گوشی جدید هواوی P70 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989 ساخت شرکت سونی با گشودگی دیافراگم متغیر خواهد بود. ماژول فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 4 برابری و قابلیت‌های ماکرو سایر مولفه‌های سیستم دوربین را تشکیل می‌دهند.

پیش از این همین منبع اعلام کرد که این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV50H خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که مدل مجهز به سنسور سونی با نام تجاری هواوی P70 Art روانه بازار خواهد شد. در مقابل، گوشی مجهز به سنسور OmniVision احتمالا هواوی P70 پرو نامگذاری خواهد شد.

افشاگر با شناسه Digital Chat Station در اوایل وقت دیروز اعلام کرد که خانواده P70 از 2 نمایشگر استفاده خواهد کرد. این نمایشگرها دارای اندازه‌های 6.5 و 6.8 اینچی خواهند بود. هر دو پنل دارای رزولوشن 1.5K بوده و از فناوری LTPO استفاده می‌کنند. این نمایشگرها دارای لبه‌هایی با انحنای جزئی در هر چهار طرف هستند.

تصویر هواوی P60

سری هواوی P70 احتمالا از تراشه های‌سیلیکون با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند احتمالا همانند سری میت 60 مجهز به تراشه کایرین 9000S خواهد بود. به گفته مینگ چی‌کو، مدل Art از لنزهای هیبریدی شیشه‌ای پلاستیکی از نوع 1G6P استفاده خواهد کرد.

اکنون کاربران مشتاقانه منتظر انتشار جزئیات تکمیلی درباره سری هواوی P70 هستند. چنان‌چه این گوشی‌ها تا دو ماه دیگر به‌طور رسمی معرفی شوند؛ در این‌صورت انتظار می‌رود که به‌زودی جزئیات بیش‌تری درباره آنها منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH