سری شیائومی 15 زودتر از نسل قبلی خود معرفی خواهد شد

بر اساس گزارش‌ها، گوشی‌های سری شیائومی 15 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام معرفی شده و فروش آنها از ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

به گفته یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station انتظار می‌رود که تولید انبوه گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 15 در ماه سپتامبر آغاز شود. این در حالیست که کمپانی چینی در زمینه تست و عرضه محصولات جدید، پیشرفت‌های محسوسی را تجربه کرده است.

برای مقایسه جالب است بدانید که سری شیائومی 13 در روز 11 دسامبر 2022 (20 آذر ماه پارسال) معرفی شد و فروش آن نیز از روز 14 دسامبر (23 آذر ماه) کلید خورد. از سوی دیگر گوشی‌های سری شیائومی 14 در تاریخ 26 اکتبر 2023 (4 آبان ماه امسال) معرفی شدند و فروش آنها از روز 31 اکتبر (9 آبان ماه) آغاز شد.

همچنین Digital Chat Station خاطرنشان کرد که سری شیائومی 15 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 برای نخستین بار از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک ساخت چین استفاده خواهد کرد. بعلاوه مدل پیشرفته‌تر موسوم به شیائومی 15 پرو از ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بایستی یادآور شد که این افشاگر پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های ردمی K60 و شیائومی 14 را به‌طور دقیق گزارش کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH