گوشی شیائومی 14 اولترا در یک تصویر زنده رویت شد

کمپانی شیائومی در تدارک عرضه گوشی‌های سری شیائومی 14 برای مشتریان جهانی خود طی روز 25 فوریه (6 اسفند ماه) است. بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی 14 اولترا یکی از دستگاه‌های قابل معرفی در رویداد آینده برند چینی محسوب می‌شود.

اگرچه درباره این دستگاه جزئیات محدودی منتشر شده است؛ اما اخیرا تصویری در شبکه اجتماعی محبوب چینی موسوم به Weibo منتشر شده که احتمالا گوشی شیائومی 14 اولترا را نمایش می‌دهد. این تصویر توسط یک افشاگر معتبر با شناسه Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده و احتمالا شیائومی 14 اولترا را در کنار سایر گوشی‌های پرچمدار به معرض نمایش می‌گذارد.

این تصویر اگرچه تا حدی تار به‌نظر می‌رسد؛ اما دستگاهی با رنگ‌آمیزی مایل به سفید و ماژول دوربین دایروی‌شکل را نشان می‌دهد. این موضوع یادآور طراحی پرچمداران پیشین سری اولترا شیائومی است. علیرغم کیفیت پایین تصویر می‌توان به وجود 4 حلقه دوربین پی برد؛ نکته‌ای که با اطلاعات پیش‌تر لو رفته مطابقت دارد.

بر اساس شایعات، شیائومی 14 اولترا مجهز به سیستم دوربین چهارگانه خواهد بود. این سیستم با محوریت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصاویر (OIS) و فناوری دیافراگم متغیر فعالیت خواهد کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که دوربین اصلی گوشی مجهز به سنسور 1 اینچی LYT-900 ساخت شرکت سونی خواهد بود.

این مشخصه تاکنون تنها در چند گوشی منتخب مانند اوپو فایند ایکس 7 اولترا مشاهده شده است. بعلاوه انتظار می‌رود که شیائومی 14 اولترا مجهز به لنزهای فوق‌عریض، تله‌فوتو و تله‌فوتو پریسکوپی باشد. اگرچه در خصوص پرچمدار جدید شیائومی، جزئیات دقیق چندانی منتشر نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که شیائومی 14 اولترا به‌همراه ویژگی‌های معمول برای مدل‌های پرچمدار به بازار عرضه شود.

بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند مجهز به یک پنل آمولد با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. بعلاوه توان پردازشی این گوشی از طریق جدیدترین پلتفرم پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 تامین شده و در بخش نرم‌افزاری نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری رابط HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 خواهیم بود.

بعلاوه شایعات نشان می‌دهند که شیائومی 14 اولترا انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری قدرتمند 5300 میلی‌آمپرساعتی دریافت خواهد کرد. این دستگاه از فناوری شارژ 90 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد. با این‌حال در خصوص شیائومی 14 اولترا هنوز جزئیات جدیدی فاش نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH