6 اسمارت فون ناشناس با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون

حتما برایتان پیش آمده است که تصمیم به خرید یک اسمارت فون گرفته‌اید و برای تهیه آن عازم بازار شده‌اید! از پرچم‌داران بازار گرفته تا مدل‌های میان رده و حتی ارزان قیمت، هستند مدل‌هایی که از پردازنده کوالکام بهره می‌برند و تفاوتی هم ندارد که سیستم عامل آن‌ها اندروید باشد یا وین فون! خب دلیلش این است که هم اکنون کمپانی کوالکام، بزرگ‌ترین تولید کننده چیپست های موبایل در دنیاست و سری اسنپدراگون این شرکت هم اکنون بر روی اکثر محصولات بازار خود نمایی می‌کند.

اولین چیپست اسنپدراگون، QSD8250 و QSD8650 بود که در سال 2008 توسط این شرکت معرفی شد. این چیپست را می‌توان بر روی محصولاتی خوبی چون نکسوس وان، HTC Desire و یا xperia X10 مشاهده کرد. از آن به بعد، هر تولید کننده حرفه‌ای موبایل (به جز اپل) به سمت محصولات این شرکت متمایل شد.

اما در روی دیگر این ماجرا، به جز شرکت‌هایی چون ال‌جی، سامسونگ، سونی و HTC که معتبرند، محصولات دیگری نیز در بازار هستند که توسط این چیپست های قدرتمند تغذیه می‌شوند اما ما تا کنون از آن‌ها چیزی نشنیده‌ایم.

برخی از آن‌ها واقعا جذاب بوده و بدون شک اگر در اختیار ما باشند حتما در کنار سایر پرچم‌داران نگاهی به آن‌ها نیز می‌اندازیم.

Fujitsu Toshiba IS12T

IS12T اولین گوشی ضد آب مبتنی بر وین فون است که با دوربینی 13 مگا پیکسلی به بازار عرضه شده است. این محصول زیبا با صفحه نمایشی 3.7 اینچی و رزولوشن 480 در 800 پیکسل وارد بازار شده و چیپست آن از محصولات تک هسته‌ای اسنپدراگون با نام S2 است و فرکانسی برابر 1.0 گیگاهرتز دارد. این اسمارت فون در سال 2011 با بازار معرفی شد. IS12T از وین فون 7.5 بهره برده و تنها در ژاپن برای فروش عرضه شده است.

Fujitsu-Toshiba-IS12T_1 Fujitsu-Toshiba-IS12T_2 toshiba-windows-phone-is12t

  • YotaPhone 2

این محصول از دیار روسیه آمده و است سال گذشته جهت عرضه ارائه شده است. این اسمارت فون به جز چیپست ویژگی‌های خوب و عجیب دیگری نیز دارد. Yota با 2 صفحه نمایش عرضه شده است. ابتدا صفحه‌نمایشی 5 اینچی از نوع AMOLED و با رزولوشن FHD و سپس با یک صفحه نمایش 4.7 اینچی e-ink در پشت گوشی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل! چیپست یوتا، یکی از بهترین‌های کوالکام، یعنی پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 است.

Second-generation-YotaPhone-2-prototype

yota-3

YotaPhone2_01

yotaphone2-back-and-front

  • IUNI U3

این محصول را می‌توان یکی از غول‌های چینی بازار دانست، اسمارت فونی که به شدت شبیه ال‌جی جی 3 است. u3 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن QHD عرضه شده است. پردازنده این فبلت اسنپدراگون 801 بوده و 3 گیگابایت رم نیز در کنار آن قرار گرفته است. بدنه U3 کاملا فلزی بوده و حدود 1 میلی‌متر از G3 نیز باریک‌تر است. دوربین پشتی این اسمارت فن 5.5 اینچی 13 مگا پیکسلی بوده و دوربین سلفی آن قدرتی 4 مگا پیکسلی دارد آن‌هم از نوع UltraPixel!

IUNI-U3-(1)

IUNI-U3-(2)

  • Sharp Aquos phone The Hybrid 007SH

حتما از نام طولانی و عجیب این محصول شگفت زده شده‌اید! Hybrid اسمارت فونی که تنها در ژاپن عرضه شده است! 007sh ضد آب بوده و اولین اسمارت فون اندرویدی است که از دوربینی 16 مگا پیکسلی بهره برده است. صفحه نمایش این محصول 3.4 اینچ بوده و رزولوشن آن 480 در 854 پیکسل است. این محصول در سال 2011 معرفی شد و از چیپست اسنپدراگون S2 بهره برده است.

291130

Sharp-Aquos-Phone-007SH

  • Highscreen Boost II

محصول دیگری از یک کمپانی روسی! HighBoost II توسط پردازنده 4 هسته اسنپدراگون 200 و با فرکانس 1.2 گیگاهرتز تغذیه می‌شود. این محصول سال گذشته در دو نسخه روانه بازار شد، یکی از آن‌ها دارای باتری 3000 میلی‌آمپری بوده و مدل دیگر با یک باتری عجیب و 6000 هزار میلی‌آمپری معرفی شد.

این محصول با صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن HD، دوربینی 8 مگا پیکسلی و 1 گیگابایت رم تنها در روسیه روانه بازار شد.

Highscreen-Boost-II-(1)

Highscreen-Boost-II-(2)

Highscreen-Boost-II

  • Doov T90

اکثر اسمارت فون های میان رده‌ای که در چین تولید می‌شوند، از پردازنده‌های شرکت مدیا تک استفاده می‌کنند، اما این محصول یعنی Doov T90 از پردازنده اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره برده است. این محصول جذاب، بیشتر برای استفاده بانوان طراحی شده است و دارای رابط کاربری زیبا و دوست‌داشتنی مخصوص آن‌هاست.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین پشتی 13 مگا پیکسلی و 5 مگا پیکسلی سلفی، صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن HD و یک گیگابایت رم اشاره کرد.

Doov-T90-(1)

Doov-T90-(2)

Doov-T90

 

1 در مورد “6 اسمارت فون ناشناس با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون”

  1. با تشکر از مطلب خوبتون، یه سوال داشتم

    آیا این گوشیها برای خرید هم در دسترس هستند( در ایران ) یا نه؟؟

    مثلا الآن من از این yota phone 2 خیلی خوشم اومد، ظاهرش که خیلی باحاله ولی امکان خریدش هم هست یا نهِ؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH