رقابت پایاپای سامسونگ گلکسی S24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس در تست شارژدهی باتری + ویدیو

نویسندگان کانال PhoneBuff بار دیگر گوشی‌های سامسونگ گلکسی S24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس اپل را در مقابل یکدیگر قرار داده و به مقایسه مدت زمان شارژدهی باتری این دو دستگاه پرداختند.

طی سالیان اخیر، گوشی‌های پرچمدار اپل به‌دلیل شارژدهی باتری فوق‌العاده از رقبای خود متمایز شده‌اند؛ اما اکنون مشخص شده که عملکرد سامسونگ در نسل جدید پرچمداران خود نیز از رقیب آمریکایی ضعیف‌تر نبوده است.

در واقع سامسونگ گلکسی S24 اولترا در تست شارژدهی باتری، عملکردی درخشان را به معرض نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در ویدیوی زیر ملاحظه می‌کنید؛ تست باتری روی هر دو گوشی تقریبا به‌طور همزمان به پایان می‌رسد. بی‌تردید تفاوت 2 دقیقه‌ای کارکرد نمایشگر در مقایسه با شارژدهی کلی تقریبا 12 ساعتی گوشی‌ها قابل اغماض است.

در صورت بررسی نتایج تست مقایسه‌ای باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس که توسط همین کانال منتشر شده است؛ متوجه خواهیم شد که پرچمدار قبلی غول کره‌ای اگرچه به رقیب اپلی خود بسیار نزدیک بود؛ اما کماکان در رتبه‌ای پایین‌تر از آن قرار می‌گرفت (مدت زمان شارژدهی باتری برای گلکسی S23 اولترا برابر با 11 ساعت و 6 دقیقه و برای آیفون 15 پرو مکس برابر با 11 ساعت و 44 دقیقه بود).

با این‌حال مدت شارژدهی باتری گلکسی S22 اولترا در مقایسه با آیفون 13 پرو مکس به میزان قابل‌توجهی کمتر بود. این مدت زمان برای پرچمداران وقت سامسونگ و اپل به‌ترتیب برابر با 9 ساعت و 16 دقیقه و 12 ساعت و 6 دقیقه بود.

بنابراین سامسونگ گلکسی S24 اولترا را می‌توان به‌عنوان یکی از برترین گوشی‌های پرچمدار بازار در زمینه شارژدهی باتری قلمداد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH