اعلام نتیجه طرح‌ نیکوکاری اسنپ در ساخت زمین فوتبال در سیستان و بلوچستان

اسنپ با ۹۹۴ میلیون تومان در تامین هزینه ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در قصرقند مشارکت کرد.

همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی، روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری‌کلاب اعلام کرد: «اسنپ در سیزدهمین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه‌ «نیکان ماموت» و همراهی کاربرانش در طرحی با عنوان «تامین هزینه‌ ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال برای نوجوانان و جوانان شهرستان قصرقند» مشارکت کرد. در این طرح، به ازای ۲۳۶ هزار و ۱۷۳ مرتبه مشارکت کاربران در مجموع مبلغ ۹۴۴ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان بابت ساخت زمین‌ فوتبال چمن مصنوعی به این خیریه پرداخت شده است. هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت‌های برابر دسترسی کودکان و نوجوانان سراسر ایران به زیرساخت مناسب تفریحی و ورزشی در راستای دستیابی به عدالت اجتماعی بود.»

شهرستان قصرقند، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان با وجود ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، به امکانات و زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و اقتصادی محدودی دسترسی دارد. ساخت زمین چمن مصنوعی در این منطقه سرانه‌ دسترسی به فضاهای ورزشی و تفریحی و در نتیجه شاخص عدالت اجتماعی را افزایش داده است.

 

اهمیت دسترسی به فضاهای ورزشی در مناطق کمتر برخوردار

 

عدم دسترسی به امکانات ورزشی و سرانه‌ پایین آن در این مناطق می‌تواند به پیامدهایی مانند فرصت‌های محدود برای تعامل اجتماعی و تحقق توانمندی‌ها و استعداد فردی کودکان و نوجوانان منجر شود. با ساخت یک زمین چمن مصنوعی فوتبال در این منطقه فرصت مناسبی برای نوجوانان و جوانان این خطه جهت انجام فعالیت‌های ورزشی، بازی و تعامل اجتماعی فراهم می‌شود. با اجرای این طرح کودکان و نوجوانان ساکن روستای تلنگ واقع در منطقه‌ قصرقند می‌توانند با همدیگر در فعالیت‌های ورزشی شرکت کرده، مهارت‌های اجتماعی از جمله کار تیمی خود را تقویت کنند و ارتباطات موثری با ساکنان روستای خود و همچنین سایر روستاهای مجاور برقرار کنند.

علاوه بر این، زمین چمن مصنوعی فوتبال به‌عنوان یک فضای اجتماعی می‌تواند به کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کمک کند. این فضا به کودکان و نوجوانان فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت در یک محیط امن می‌دهد و به سلامت روحی و جسمی آن‌ها کمک می‌کند.

با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی قصرقند، ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در این شهرستان می‌تواند اهمیت بسیاری در پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان از جمله اعتیاد در این منطقه داشته باشد.

اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش می‌کند با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در راستای کمک به حل بخشی از مشکلات جامعه و رسیدن به عدالت اجتماعی گام بردارد و از این طریق مشارکت کاربران در نیکوکاری را از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ تسهیل کند. کاربران اسنپ می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها بدون پرداخت هیچ مبلغی و تنها با امتیازهای خود در پیشبرد کارهای نیک مشارکت داشته باشند. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH