دومین نسل هدست اپل ویژن پرو تا 18 ماه آینده عرضه نخواهد شد

بر اساس گزارش جدیدی که توسط مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ منتشر شده است؛ شرکت اپل هر ساله و به‌طور منظم، نسل جدیدی از گوشی‌های آیفون خود را عرضه می‌کند؛ اما ظاهرا این سناریو در خصوص هدست اپل ویژن پرو صادق نخواهد بود.

شایان به ذکر است که مارک گورمن یکی از منابع بسیار دقیق در زمینه افشای شایعات مربوط به اپل محسوب می‌شود. به گفته آقای گورمن از هم‌اکنون تا موعد عرضه اپل ویژن پرو 2 حداقل 18 ماه زمان باقی مانده است. بنابراین بدیهی است که اپل برای این محصول از استراتژی متفاوتی نسبت به گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اپل ویژن پرو 2 در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن در ماه آگوست 2025 معرفی خواهد شد؛ اما به تعویق افتادن عرضه آن تا ماه سپتامبر چندان مایه تعجب نخواهد بود. بنابراین این اتفاق می‌تواند همزمان با معرفی آی‌فون‌های جدید در سال آینده میلادی عملی شود.

نکته جالب توجه اینکه اپل اعلام کرده برای اطلاع از دلایل کاربران جهت مرجوع نمودن هدست ویژن پرو اشتیاق فراوانی دارد. این بازخوردها از مراکز خرده فروشی به دفاتر مرکزی کمپانی انتقال داده شده و برای کمک به بهبود عملکرد ویژن پرو 2 مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شایعات پیش‌تر منتشر شده از سوی منابع مختلف نشان می‌دهند که ورژن آینده اپل ویژن پرو در سال 2027 عرضه خواهد شد؛ اما این فاصله زمانی برای عرضه نسل اول یک محصول در بازار بیش از اندازه طولانی به‌نظر می‌رسد.

از سوی دیگر یک شایعه محتمل‌تر ادعا می‌کند که اپل روی توسعه یک هدست ویژن غیر پرو با قیمت‌گذاری ارزان‌تر کار کرده و این محصول نیز در سال 2025 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH