شرکت TCL از عینک واقعیت افزوده جدید خود با نام Ray Neo Air 2 رونمایی کرد + ویدیو

کنگره جهانی موبایل، فرصت مناسبی برای معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های مختلف در حوزه فناوری محسوب می‌شود و شرکت TCL نیز از این فرصت برای رونمایی از عینک واقعیت افزوده جدید و جالب خود بهره گرفته است. تیم آی‌تی‌رسان نیز برای پوشش این رویداد در شهر بارسلون حضور پیدا کرده و این عینک را از نزدیک مورد بررسی قرار داده است.

این عینک Ray Neo Air 2 نامگذاری شده و از قابلیت اتصال به کنسول‌های مختلف بازی از جمله پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوئیچ برخوردار است. کاربران با استفاده از این عینک می‌توانند نمایشگر پیش روی خود را در قالب یک فضای گسترده 201 اینچی مشاهده کنند. این موضوع موجب می‌شود تا گیمرها بدون نیاز به روشن کردن یک تلویزیون بسیار بزرگ در مقابل خود بتوانند از تجربه بازی کردن در محیطی فراگیر لذت ببرند. 

عینک TCL از طراحی سبک 76 گرمی و قابل حمل برخوردار بوده و از طریق درگاه USB-C به کلیه دستگاه‌های سازگار متصل می‌شود. این محصول یکی از زیباترین مدل‌ها در میان همتایان خود به‌شمار رفته و طراحی حجیم‌تر عینک موجب تمایز آن از عینک‌های آفتابی موجود در بازار می‌شود.

این عینک با قیمت‌گذاری 379 دلاری روانه بازار شده و مجهز به دو نمایشگر میکرو LED ساخت شرکت سونی با رزولوشن 1080p، نسبت ابعاد 16:9 و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

کمپانی TCL در توضیح عدم پشتیبانی از رزولوشن 8K یا حتی 4K اعلام کرده که این تصمیم با هدف جلوگیری از افزایش هزینه تولید عینک گرفته شده است.

این در حالیست که کنسول پلی‌استیشن حتی از رزولوشن 8K نیز پشتیبانی می‌کند. کاربرد عینک TCL Ray Neo Air 2 صرفا به مقوله گیمینگ محدود نبوده و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به مشاهده فیلم و انجام انواع مختلف فعالیت‌های سرگرم‌کننده نیز بپردازند.

عدم به‌کارگیری باتری داخلی یکی از معایب این عینک به‌شمار رفته و در نتیجه کاربران برای استفاده از عینک بایستی آن‌را از طریق سیم به یک پاوربانک متصل کنند. بعلاوه کاربران نینتندو سوئیچ بایستی ابزار جانبی دیگری با نام Joy Dock را نیز خریداری نمایند. این ابزار، ظرفیت باتری کنسول پرتابل نینتندو را افزایش می‌دهد.

به‌طور کلی این عینک می‌تواند برای علاقه‌مندان به گیمینگ یک گزینه جذاب قلمداد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH