گوشی آنر مجیک 6 پرو در رویداد MWC 2024 به معرض نمایش گذاشته شد + ویدیو

برند آنر پیش‌تر و در دی ماه امسال از گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک 6 شامل دو مدل معمولی و پرو رونمایی کرد. این شرکت اخیرا در رویداد MWC 2024 نیز حاضر شد و گوشی‌ آنر مجیک 6 پرو را به معرض نمایش گذاشت. تیم آی‌تی‌رسان نیز با حضور در این رویداد، پرچمدار جدید آنر را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

آنر مجیک 6 پرو از نمایشگر LTPO AMOLED با طراحی خمیده، اندازه 6.8 اینچ، رزولوشن 1264×2800 پیکسل و نرخ نوسازی متغیر در محدوده 1 تا 120 هرتز استفاده می‌کند. این در حالیست که هم‌اکنون اکثر گوشی‌های هوشمند جدید بازار از نمایشگرهایی با طراحی تخت استفاده می‌کنند. امروزه استفاده از ماژول‌های دوربین غول‌پیکر با چند لنز مختلف به یک رویه مرسوم در مدل‌های پرچمدار بازار تبدیل شده و آنر مجیک 6 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

توزیع وزن گوشی به شکلی نامتوازن انجام شده و این موضوع هنگام حمل گوشی در دست به وضوح احساس می‌شود. پیکره‌بندی دوربین پشتی آنر مجیک 6 پرو از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی 180 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابری و زوم دیجیتال حداکثر 100 برابری و ماژول فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

آنر مجیک 6 پرو برای استقرار دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و حسگر تشخیص عمق 3D Depth از یک حفره بیضی‌شکل با ظاهری مشابه گوشی‌های آیفون بهره می‌گیرد. دوربین سلفی این گوشی از قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی گوشی از طریق تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تامین می‌شود. مدل سبزرنگ این دستگاه دارای پوشش بافت‌دار شبه چرمی روی پنل پشتی خود است. مدل خاکستری تیره نیز دارای پوشش پشتی مات بوده و اثرانگشت را به آسانی جذب نمی‌کند.

باتری 5600 میلی‌آمپرساعتی آنر مجیک 6 پرو از فناوری شارژ 80 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH