هواوی از 3 گوشی جدید سری نوا 12 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد

شرکت هواوی به تازگی مجموعه جدیدی از گوشی‌های میان‌رده سری نوا را برای بازارهای بین‌المللی معرفی نموده است. گوشی‌های جدید با اسامی Nova 12s، Nova 12i و Nova 12 SE روانه بازار می‌شوند.

نوا 12i یک محصول کاملا جدید محسوب می‌شود. نوا 12s مدل ری‌برند شده هواوی نوا 11 با پنل پشتی آبی‌رنگ به‌شمار رفته و با نام تجاری نوا 12 لایت به فروش می‌رسد. Nova 12 SE نیز به معنای واقعی کلمه همان Nova 11 SE با نامی جدید خواهد بود.

هواوی نوا 12i مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. توان پردازشی این گوشی از طریق نسخه LTE تراشه اسنپدراگون 680 به‌‌همراه 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

ماژول دایروی‌شکل بزرگ روی پنل پشتی گوشی تنها یک دوربین کاربردی را در خود جای داده است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 در کنار حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED قرار گرفته است. دوربین جلویی نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و درون حفره‌ای کروی‌شکل مستقر شده است.

نوا 12i مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری سوپر شارژ هواوی با توان 40 وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین با اتصال دستگاه به شارژر برای مدت 30 دقیقه، میزان شارژ باتری تا حداکثر 62 درصد افزایش خواهد یافت.

هواوی نوا 12i

لبه‌های جانبی بدنه گوشی دارای طراحی تخت بوده و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با کلید پاور نیز روی لبه سمت راست بدنه و پایین‌تر از دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا تعبیه شده است.

هواوی نوا 12i یک گوشی بین‌المللی محسوب می‌شود؛ بنابراین با رابط کاربری EMUI مبتنی بر پروژه متن باز اندروید روانه بازار خواهد شد. این گوشی از اتصال بلوتوث 5.0 و وای‌فای a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند. هواوی نوا 12i با مدل‌های رنگی سبز و مشکی عرضه شده و آداپتور شارژ 40 واتی نیز درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده خواهد شد.

سری نوا 11 هواوی تقریبا یک سال قبل به بازار عرضه شد و اکنون مدل معمولی این سری با نامی جدید به بازارهای جهانی عرضه شده است. در آن زمان، سبز کمرنگ (Bright Green) گزینه رنگی برتر به‌شمار می‌رفت؛ اما از آنجا که آبی کلیدی‌ترین ترکیب رنگی سری نوا 12 محسوب می‌شود؛ لذا نوا 12s نیز با رنگ‌آمیزی جدید در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

هواوی نوا 12s

ضخامت این گوشی کمتر از 7 میلی‌متر بوده و دوربین جلویی آن نیز از یک سنسور 60 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. پنل پشتی گوشی نیز از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر فوکوس لیزری با قابلیت تشخیص دمای رنگ میزبانی می‌کند.

هواوی نوا 12s مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G، حافظه رم 8 گیگابایتی و نمایشگر اولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی رابط کاربری EMUI 14 را اجرا می‌کند.

هواوی Nova 12 SE

هواوی Nova 12 SE از موقعیتی مشابه با نوا 12s برخوردار است؛ اما هواوی حتی برای استفاده از مدل رنگی برتر نیز به خود زحمت نداده است. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 680، نمایشگر اولد 6.67 اینچی در قسمت جلویی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی روی پنل پشتی است.

این گوشی هوشمند هنگامی‌که با نام Nava 11 SE به بازار عرضه شد؛ مدلی چشمگیر به‌نظر می‌رسید. این دستگاه مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 66 واتی است.

مدل جهانی هواوی Nova 12 SE مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند به‌جای HarmonyOS از رابط EMUI 14 بهره می‌گیرد.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه هر یک از سه گوشی فوق در آینده و به‌صورت مجزا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH