سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 فن ادیشن احتمالا در سال 2024 معرفی خواهد شد

داده‌های اخیرا فاش شده در فضای اینترنت نشان می‌دهند که سامسونگ به‌دنبال عرضه یک گوشی تاشو جدید با قیمت‌گذاری ارزان‌تر است.

به‌نظر می‌رسد که این محصول جدید برای عرضه در سال جاری میلادی آماده‌سازی می‌شود. گوشی تاشو ارزان‌قیمت‌ جدید احتمالا عضوی از سری گلکسی زد فلیپ 6 به‌شمار رفته و با نام تجاری Galaxy Z Flip 6 FE روانه بازار می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها این گوشی جدید در مقایسه با مدل استاندارد گلکسی زد فلیپ از پلتفرم ضعیف‌تر، نمایشگر ساده‌تر و باتری کوچک‌تری برخوردار خواهد بود. اما مجموعه دوربین‌ها نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 بدون تغییر باقی خواهد ماند؛ موضوعی که به معنای کیفیت کاملا مناسب سیستم تصویربرداری گوشی خواهد بود.

در نتیجه گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ احتمالا با نام تجاری گلکسی زد فلیپ 6 فن ادیشن و قیمت‌گذاری 800 دلاری به بازار عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل معمولی گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا 1000 دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سهم سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو به شکلی جدی رو به کاهش است. بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان دوره 3 ماهه جاری میلادی، شرکت هواوی احتمالا رقیب کره‌ای خود را پشت سر خواهد گذاشت. عرضه یک گوشی تاشو ارزان‌قیمت‌‌تر به سامسونگ کمک می‌کند تا میزان فروش خود را افزایش داده و جایگاه برتر در بازار جهانی را حفظ نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH