آنر مجیک 6 پرو در رتبه‌بندی دوربین DxOMark رتبه نخست را کسب کرد

روز گذشته متخصصان وبسایت DxOMark نتایج ارزیابی دوربین اصلی گوشی آنر مجیک 6 پرو را منتشر کردند. این گوشی پرچمدار با کسب امتیاز 158 موفق به ثبت یک رکورد امتیازی جدید در زمینه دوربین شد.

آنر مجیک 6 پرو در تست‌های DxOMark از گوشی‌های سامسونگ گلکسی S24 اولترا، هواوی میت 60 پرو پلاس، آیفون 15 پرو مکس و تقریبا تمامی گوشی‌های دوربین‌دار برتر دیگر پیشی گرفت (نتایج تست گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا هنوز منتشر نشده است).

تسترها مطابق روال معمول به نقاط قوت و ضعف دوربین توجه می‌کنند. ثبت رنگ‌ها به‌صورت روشن و طبیعی در عکس‌ها و فیلم‌ها، سطوح مناسب جزئیات در حالات مختلف بزرگنمایی، فوکوس خودکار سریع و دقیق، عمق میدان زیاد در صحنه‌ها با سوژه‌هایی در چندین صفحه، محدوده دینامیکی گسترده و نورپردازی دقیق از جمله نقاط قوت دوربین آنر مجیک 6 پرو به‌شمار می‌روند.

از سوی دیگر کارشناسان DxOMark در تشریح نقاط منفی عملکرد دوربین به بازتولید غیرطبیعی جزئیات در عکس‌ها و ویدیوها هنگام بزرگنمایی، تفاوت در وضوح فریم هنگام ضبط ویدیو در حال حرکت، ایجاد جلوه‌های تصنعی هنگام عکاسی از صحنه‌هایی با کنتراست بالا و تارشدگی تصاویر پرتره در شرایط نوری بسیار کم اشاره نموده‌اند.

تیم DxOMark با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: “آنر مجیک 6 پرو در تست‌های دوربین DxOMark عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود برجای گذاشت. این گوشی هوشمند با پیشی گرفتن از دستگاه‌هایی نظیر هواوی میت 60 پرو، اوپو فایند X7 اولترا و آیفون 15 پرو مکس اپل موفق به کسب جایگاه نخست در رتبه‌بندی ما شد. این گوشی در تقریبا تمامی حوزه‌های تست عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه داد و هیچ نقطه ضعف واقعی از خود بروز نداد. عملکرد دوربین این گوشی در مقایسه با مدل نسل قبلی خود یعنی آنر مجیک 5 پرو پیشرفت قابل توجهی داشته است.”

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که آنر مجیک 6 پرو در هر دو تست دوربین جلویی و پشتی پیشتاز است. بعلاوه این گوشی پرچمدار در رتبه‌بندی نمایشگر و باتری نیز رتبه نخست را کسب کرد و در تست کیفیت صدا نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH