مشخصات سخت‌افزاری گوشی پوکو C61 فاش شد

برند پوکو سرگرم توسعه گوشی هوشمند جدیدی از سری C خود است. این گوشی احتمالا مدل جانشین پوکو C51 به‌شمار خواهد رفت؛ دستگاهی که در آوریل سال گذشته به بازار عرضه شد.

پوکو C61 طی هفته گذشته در فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده گوگل پلی مشاهده شد. اکنون این گوشی هوشمند در پایگاه Google Play Console ظاهر شده است. این فهرست، طراحی جلویی دستگاه و همچنین مشخصات کلیدی آن‌را فاش می‌کند.

بر اساس اطلاعات مندرج در این فهرست، پوکو C61 از شماره مدل 2312BPC51H استفاده می‌کند. رندر ضمیمه شده به گواهینامه نشان‌دهنده یک گوشی هوشمند با حفره کروی‌شکل در مرکز نمایشگر و صفحه‌نمایشی با حواشی باریک در اطراف آن است. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا روی لبه سمت راست بدنه جانبی گوشی قرار دارند.

این دستگاه مجهز به نمایشگری با رزولوشن 1650×720 پیکسل و چگالی پیکسلی 320DPI است. از جنبه سخت‌افزاری نیز فهرست Google Play Console نشان می‌دهد که پوکو C61 مجهز به تراشه‌ای با اسم رمز MediaTek MT6765X است. این تراشه مجهز به چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A53 دیگر با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است.

این اعداد و ارقام نشان می‌دهند که تراشه مذکور با نام تجاری هلیو G36 عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند مجهز به 4 گیگابایت رم بوده و به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 14 روانه بازار می‌شود.

سایر جزئیات مربوط به پوکو C61 هنوز فاش نشده است. این دستگاه پیش‌تر موفق به دریافت گواهینامه‌های Bluetooth SIG و BIS شده است. گمانه‌زنی‌های مطرح شده نشان می‌دهند که این گوشی احتمالا مدل ری‌برند شده ردمی A3 به‌شمار خواهد رفت؛ دستگاهی که طی ماه گذشته در بازار هندوستان عرضه شد.

این دستگاه از همان پردازنده موجود در پوکو C61 بهره می‌گیرد. با این‌حال میان دو دستگاه احتمالا برخی تفاوت‌های جزئی نیز به چشم خواهد خورد. گوشی‌های سری C پوکو عمدتا مدل‌های ری‌برند شده دستگاه‌های ردمی محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH