نخستین آپدیت نرم‌افزاری برای سامسونگ گلکسی A55 منتشر شد

سامسونگ نخستین به‌روزرسانی فریم‌ور را برای گوشی میان‌رده جدید خود با نام گلکسی A55 منتشر کرد. این گوشی همراه با پچ امنیتی ماه فوریه عرضه می‌شود؛ اما اکنون برند کره‌ای انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس 2024 برای گلکسی A55 را آغاز نموده است.

این به‌روزرسانی دارای فریم‌ور با شماره ورژن A556EXXS1AXC1 بوده و هم‌اکنون حداقل در کشور هندوستان منتشر شده است. این به‌روزرسانی اندکی کمتر از 210 مگابایت حجم دارد. با توجه به ورژن فریم‌ور می‌توان ادعا کرد که به‌روزرسانی جدید صرفا دربردارنده پچ امنیتی ماه مارس 2024 است.

فهرست تغییرات منتشر شده به ارائه ویژگی‌های جدید یا بهبودیافته و اصلاحات عملکردی بیش‌تر اشاره می‌کند. اما سامسونگ در فهرست تغییرات فریم‌ورهای خود عموما این موارد را قید می‌کند. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که فهرست تغییرات نشان‌دهنده اصلاحات واقعی در به‌روزرسانی باشد.

در حال حاضر گلکسی A55 با آخرین نسخه قابل دریافت رابط کاربری سامسونگ موسوم به One UI 6.1 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این موضوع بدان معناست که عرضه هرگونه ویژگی نرم‌افزاری جدید و معنادار برای این گوشی مدتی زمان خواهد برد. One UI 6.1 همان آپدیتی است که همراه با سری گلکسی S24 عرضه شد. اما این به‌روزرسانی هیچ‌کدام از ویژگی‌های Galaxy AI را برای گوشی میان‌رده جدید سامسونگ به ارمغان نیاورده است. در واقع تراشه این گوشی احتمالا قادر به مدیریت مجموعه اعمال پیشرفته مرتبط با هوش مصنوعی نخواهد بود.

کاربران گلکسی A55 هم‌اکنون با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند نسبت به دانلود به‌روزرسانی جدید اقدام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH