پتنت جدید سامسونگ نشان‌دهنده طراحی عینک هوشمند آینده شرکت است

افشای اطلاعات درباره عینک هوشمند آینده سامسونگ از مدتی قبل آغاز شده و برند کره‌ای حتی پتنتی تحت عنوان Galaxy Glasses را در سال 2023 به ثبت رساند.

در یک تحول جدید اکنون شرکت سامسونگ پتنت عینک هوشمند خود را در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسانده است. این پتنت که توسط وبسایت Patently Apple کشف شده است؛ طراحی احتمالی عینک هوشمند سامسونگ به‌همراه کیس شارژ مخصوص آن‌را به معرض نمایش گذاشته است.

اگرچه طراحی این محصول با عینک‌های معمولی اختلاف فاحشی ندارد؛ اما پتنت جدید برخی جزئیات فنی مربوط به عینک هوشمند آینده سامسونگ را فاش می‌کند.

لنزهای عینک در محل پیش‌فرض خود قابل مشاهده هستند؛ اما لبه سمت چپ آن دارای نقاط اتصال مغناطیسی است که امکان شارژ شدن عینک هنگام قرارگیری آن روی کاور را فراهم می‌کنند. باتری‌ها در لبه‌های انتهایی دستگیره‌های عینک قرار دارند.

نکته جالب توجه اینکه پتنت جدید به وجود هرگونه سنسور یا دوربین هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اجزایی که معمولا در دستگاه‌های واقعیت ترکیبی به چشم می‌خورند.

این پتنت خاص احتمالا تنها بر مقوله طراحی فیزیکی تمرکز دارد. سامسونگ احتمالا در آینده پتنت‌های دیگری را به شکل مجزا ثبت نموده و جنبه‌های فنی پیچیده‌تر محصول را تحت پوشش قرار خواهد داد.

بعلاوه تصویر 4B پتنت، پیکره‌بندی داخلی دستگاه پوشیدنی را نمایش می‌دهد؛ در حالی‌که تصاویر 7B و 7C طراحی کیس شارژ را نشان می‌دهند.

اگرچه این پتنت چشم‌اندازی از محصول آینده سامسونگ را ارائه می‌دهد؛ اما برای هرگونه اظهارنظر قطعی در خصوص عرضه چنین دستگاهی هنوز خیلی زود است؛ چرا که تمامی ایده‌های ثبت شده نهایتا به یک محصول واقعی تبدیل نمی‌شوند.

برای دستیابی به تصویری واقعی‌تر از این محصول بایستی منتظر افشای اطلاعات بیش‌تر یا صدور اعلامیه‌های رسمی از جانب سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH