جزئیات جدید درباره گوشی گلکسی زد فولد 6 اولترا سامسونگ فاش شد

بر اساس گزارش انجمن GalaxyClub، گلکسی زد فولد 6 اولترا احتمالا سومین گوشی تاشو قابل عرضه توسط سامسونگ طی سال جاری میلادی به‌شمار خواهد رفت. این نخستین بار نیست که جریان شایعات به عرضه چنین دستگاهی اشاره دارد.

وبسایت Winfuture.de با انتشار گزارشی طی ماه فوریه ادعا کرد که سامسونگ در کنار معرفی مدل معمولی گلکسی زد فولد 6 از یک گوشی تاشو با برند اولترا نیز رونمایی خواهد کرد. سال گذشته گوشی گلکسی زد فولد 5 با شماره مدل SM-F946 معرفی شد و بر اساس گزارش‌ها مدل جانشین این گوشی یعنی گلکسی زد فولد 6 نیز با شماره مدل SM-F956 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

به گفته انجمن GalaxyClub، گوشی آینده گلکسی زد فولد 6 اولترا احتمالا از شماره مدل SM-F958 استفاده خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در وهله نخست از پسوند 8 برای شماره مدل دستگاه‌های اولترا خود استفاده می‌کند؛ چرا که پیش از این دستگاه‌هایی مانند گلکسی S24 اولترا با شماره مدل SM-S928 روانه بازار شدند.

اگرچه جزئیات مربوط به دستگاه با شماره مدل SM-F958 فاش شده است؛ اما عنوان گلکسی زد فولد 6 اولترا کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بنابراین برای هرگونه اظهارنظر درباره این محصول بایستی جنبه احتیاط را رعایت کرد. با این وجود اطلاعات اخیرا فاش شده درباره چنین دستگاهی احتمالا معتبر هستند.

در گزارش جدید خاطرنشان شده که گلکسی زد فولد 6 اولترا احتمالا تنها در بازار کره‌جنوبی قابل دسترس خواهد بود. اگرچه انجمن GalaxyClub موفق به شناسایی ورژن کره‌ای این گوشی با شماره مدل SM-F958N شده است؛ اما در حال حاضر هیچ‌گونه نشانه‌ای دال بر توسعه ورژن‌های مخصوص بازارهای ایالات متحده یا اروپا وجود ندارد.

متاسفانه در این گزارش به هیچ‌کدام از مشخصات گلکسی زد فولد 6 اولترا اشاره نشده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها سامسونگ با برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در اوایل ماه جولای امسال از دستگاه‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که برند کره‌ای در جریان برگزاری این مراسم از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 اولترا، گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH