کاربران گلکسی S23 از مشکلات نمایشگر لمسی پس از نصب آپدیت One UI 6.1 گلایه دارند

هفته گذشته شرکت سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پیشرفته خود از جمله دستگاه‌های سری گلکسی S23 منتشر کرد.

اگرچه امکانات سفارشی نرم‌افزاری جدید، ویژگی‌های جالب متعددی را برای پرچمداران سال 2023 سامسونگ به ارمغان آورده است؛ اما در عین‌حال مشکلاتی نظیر کاهش سرعت شارژ، افزایش دمای عملیاتی دستگاه و خطا در تشخیص اثرانگشت را به‌دنبال داشته است. روز گذشته نیز مشخص شد که نمایشگر لمسی در درک فرامین لمسی ورودی دچار مشکل است.

به گفته بسیاری از کاربران، نمایشگر گوشی پس از چندین نوبت ضربه روی آن تنها یک لمس را ثبت می‌کند. اکنون سامسونگ اعلام کرده که از وجود چنین مشکلی آگاه است. به گفته برند کره‌ای، این مشکل از ویژگی Discover در اپلیکیشن Google ناشی شده و گوگل در تلاش برای رفع آن است. با این‌حال تا زمان رفع مشکل توسط گوگل، سامسونگ یک راهکار موقت را برای حل مشکل ارائه نموده است.

سامسونگ اعلام کرده که کاربران برای رفع این مشکل بایستی اپلیکیشن Google را به آخرین نسخه به‌روزرسانی نمایند. سپس داده‌های برنامه را پاک کرده و دستگاه را مجددا راه‌اندازی نمایند. پس از انجام این‌کار، نمایشگر گلکسی S23 بایستی قادر به درک صحیح ورودی‌های لمسی باشد.

به منظور به‌روزرسانی اپلیکیشن Google بایستی به فروشگاه پلی استور مراجعه نموده و پس از ضربه زدن روی آیکون یا عکس پروفایل گزینه Manage apps and device را انتخاب و نهایتا روی دکمه Update all ضربه بزنید. برای پاک کردن داده‌های اپلیکیشن Google نیز بایستی به مسیر Settings » Apps » Google » Storage مراجعه نموده و سپس روی آیکون Clear data کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH